Кіоск з морозивом
Ви можете запропонувати свою авторську рецептуру з натуральних інгредієнтів чи знайти постачальника з готовою лінійкою морозива. У другому випадку це, найімовірніше, буде франшиза, де бізнес-процеси описані, тому вам доведеться лише знайти правильне місце та оформити документи. У першому випадку — доведеться пройти довший шлях, зі спеціалістом, що зуміє ваші ідеї перетворити у рецепти та протестувати їх. Унікальні смаки морозива — зі смаком креветок, дуріана чи французького багета — будуть найкращим промо. Проте варто залишити у меню і ті позиції, які класично обиратимуть люди, не схильні експериментувати: шоколадне, ванільне, фруктові варіанти, базилікове, з м’ятою.
Кіоск з морозивом, звісно, бізнес літнього періоду, що наприкінці весни прокидається та на початку осені поступово засинає. Тому в Німеччині у районі Кройцберг є кіоск з морозивом, який на зиму перетворюється у класичний кіоск із кавою. Можливо, така ідея згодиться вам при плануванні.
Експериментуйте, дбайте про враження… і ваш кіоск здобуде відгуки та опиниться у списках рекомендацій блогерів, екскурсоводів та онлайн-медіа.