Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Кавові автомати

Для вендинга оптимальним варіантом буде зареєструвати ФОП. 

Кавовий автомат в автоматичному режимі видає товари за готівкові й безготівкові кошти, забезпечує облік кількості й вартості товарів, створює контрольну стрічку в електронному вигляді. 

Вендинговій компанії потрібно мати:

  • медичну книжку для співробітника, який буде обслуговувати вендинговий апарат;
  • сертифікати на автомати (надає виробник або продавець) та сертифікати на товари, інгредієнти (надає постачальник);
  • договір оренди місця під торговий автомат;
  • програму виробничого контролю та щомісячні звіти про виконання програми.

 

При підборі майданчика для автомата враховуйте такі вимоги:

  • близькість до громадських місць з високим пішохідним трафіком: торговельні та офісні центри, вокзали, станції техобслуговування, ВНЗ тощо;
  • наявність розетки;
  • необхідна площа 1 кв.м.
 
Як порахувати собівартість?

Перш ніж визначати ціну за каву, потрібно розрахувати собівартість. Собівартість стаканчика об’ємом 0,2 л складається з такого:

  • кава, 12 г;
  • молоко, 60 мл;
  • вода, 120 мл;
  • цукор;
  • стакан і розмішувач.

 

Разом собівартість одного стаканчика кави (обсяг 0,2 л) становить від 6 гривень. Відпускна ціна становить від 15 гривень за стаканчик. Тобто націнка на каву дорівнює 200-300%.

Первинні вкладення на відкриття кавового вендинга:

  • кавомати (2 шт.);
  • закупівля сировини;
  • оренда площі;
  • інші (непередбачені) витрати.

 

У середньому термін окупності таких проєктів становить від одного року. Якщо вдасться укласти договір оренди рекламної площі на ваших кавоматах, то зможете дещо швидше окупити початкові вкладення.