Фахівець з публічних закупівель
Опис посади
Забезпечення в межах діяльності Офісу з розвитку підприємництва та експорту організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та інших профільних нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель на принципах прозорості, ефективності, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, розуміння аспектів участі та контролю у закупівлях.
Опис вакансії
Обов’язки:
- організація та проведення публічних закупівель в Установі;
- складання річного плану закупівель та внесення змін до нього;
- здійснення вибору процедур закупівель;
- розробка тендерної документації;
- здійснення оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших НПА, що регулюють сферу публічних закупівель;
- підготовка протокольних рішень;
- розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця закупівлі;
- погодження проєктів договорів про закупівлю;
- підготовка та подання оскаржень та взаємодія з органами контролю;
- здійснення підготовки листів роз'яснень і скарг для внесення необхідних змін до тендерної документації (у разі потреби);
- консультування працівників Установи з питань проведення публічних закупівель.
Вимоги до кандидата:
- вища освіта (юридична або економічна);
- досвід роботи у сфері публічних закупівель від 3 років;
- наявність сертифіката про проходження тестування на вебпорталі Уповноваженого органу — «Сертифікат уповноваженої особи»;
- буде перевагою наявність сертифікатів з навчання з публічних закупівель/підвищення кваліфікації з публічних закупівель;
- експертні знання законодавства у сфері публічних закупівель;
- знання функціонала, структури та принципів роботи електронної системи закупівель / електронних майданчиків;
- навички планування та проведення конкурентних процедур закупівель/спрощених закупівель;
- досвід роботи зі складання річного плану закупівель та внесення змін до нього;
- досвід підготовки протоколів, тендерної документації та інших форм документів у сфері публічних закупівель;
- знання видів, істотних умов договорів та особливостей укладення договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг тощо;
- високі аналітичні здібності та критичне мислення, увага до деталей.
Ми вітаємо:
- активну життєву позицію, позитивне мислення;
- навички ефективних комунікацій та взаємодії в команді;
- гарні навички самоорганізації, тайм-менеджмент;
- порядність, комунікабельність, стресостійкість.
Умови роботи:
- Ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою.
- Робота в офісі в Києві неподалік метро «Майдан Незалежності».
- Робота в державній установі, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон.
- Наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес — https://business.diia.gov.ua, який є частиною екосистеми Дія.
- Команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.
Зацікавила ця вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.