Фахівець з публічних закупівель
Опис посади
Планування, організація та проведення закупівельної діяльності Установи на принципах прозорості, ефективності, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, розуміння аспектів участі та контролю у закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель.
Опис вакансії
Обов’язки:
- Складання річного плану закупівель та внесення змін до нього;
- здійснення вибору процедур закупівель;
- розробка тендерної документації, підготовка технічних вимог до предмету закупівель;
- організація та проведення процедур закупівель;
- здійснення оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі»;
- підготовка протокольних рішень;
- розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця закупівлі;
- погодження проєктів договорів про закупівлю;
- проведення закупівель за Грантовими угодами з міжнародними партнерами.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (юридична або економічна);
- досвід роботи від 2 років;
- досвід роботи у сфері закупівель як замовника від 2 років;
- досвід роботи уповноваженою особою у сфері закупівель;
- додаткова освіта у сфері публічних закупівель;
- знання законодавства у сфері публічних закупівель та суміжних законодавчих нормативних актів;
- вміння працювати з в електронній системі торгів
- досвід роботи зі складання річного плану закупівель та внесення змін до нього;
- досвід підготовки протоколів, тендерної документації та інших форм документів у сфері публічних закупівель;
- високі аналітичні здібності та критичне мислення, увага до деталей;
- сертифікат уповноваженої особи;
- здатність працювати з великим обсягом даних;
- знання англійської мови на рівні pre-intermediate;
- вміння роботи на ПРОЗОРРО.
Ми вітаємо:
- активну життєву позицію, позитивне мислення;
- навички ефективних комунікацій та взаємодії в команді;
- гарні навички самоорганізації, тайм-менеджмент;
- порядність, комунікабельність, стресостійкість.
Умови роботи:
- ринкова та конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;
- робота в офісі в Києві неподалік метро «Майдан Незалежності», можливість дистанційного режиму роботи;
- робота в державній установі, що підпорядковується Секретаріату Кабінету Міністрів України, яка на національному рівні розвиває сервіси та програми підтримки для розвитку малого і середнього підприємництва, а також просування українського експорту за кордон.
- наша команда реалізує національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес — https://business.diia.gov.ua, який є частиною екосистеми Дія.
- команда Установи складається з аналітиків, проєктних менеджерів та консультантів, які відповідають за створення корисних сервісів та послуг для підприємців.
Зацікавила ця вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.