Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Відкрити центр підтримки підприємців Дія.Бізнес у своєму місті

Національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес має перелік критеріїв щодо відбору потенційних партнерів для відкриття центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес. Цими критеріями визначається рішення по заявці від потенційного регіонального партнера щодо можливості відкриття та оперування центром підтримки підприємців Дія.Бізнес. Детальніше ви можете ознайомитись із ними нижче.

 

Потенційні регіональні партнери підтверджують, що відповідають таким критеріям:

  • представляють діючу громадську організацію;
  • засновники та керівники організації не мають судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України;
  • засновники та керівники організації не мають корупційних правопорушень;
  • громадська організація не перебуває в процесі припинення діяльності;
  • громадська організація має підтверджену високу соціальну активність у регіоні та бездоганну репутацію;
  • громадська організація не має прямих зв'язків із політичними партіями або урядами інших країн, що може вплинути на політичну стабільність у країні та/або в регіоні;
  • засновники та керівники організації не належать до осіб, пов'язаних з країнами-агресорами (росією та білоруссю), не співпрацюють з організаціями та компаніями із зазначених країн;
  • підтверджують готовність до проведення зовнішнього аудиту перед тим, як стати регіональним партнером.
 

Покроковий гайд для потенційного партнера, який зацікавлений у відкритті центру підтримки підприємців Дія.Бізнес у своєму регіоні

 

Що необхідно:

  1. Заповніть форму для потенційних регіональних партнерів — за посиланням. Не забудьте додати у формі супровідний лист про свої наміри, контактні дані та відповідальну особу за ведення комунікації.
  2. Очікуйте, поки команда ознайомиться із вашою заявкою та інформацією про вашу організацію. Якщо ваша заявка є релевантною, а ваша організація відповідає зазначеним критеріям, із зазначеною вами контактною особою вийдуть на зв'язок для узгодження зустрічі щодо обговорення майбутнього партнерства.

    Зверніть увагу: громадська організація повинна мати бездоганну репутацію на ринку, дотримуючись політики відкритості та чесності в роботі. Для укладання партнерства організація не повинна бути зареєстрована та здійснювати свою діяльність на території країн-агресорів (у росії та білорусі).
     
  3. За результатами зустрічі здійснюється обговорення про можливості підписання меморандуму, погодження тексту меморандуму та визначення, яку саме участь буде приймати партнер у реалізації співпраці.
    Зверніть увагу: регіональний партнер, який виходить з ініціативою відкриття центру підтримки підприємців Дія.Бізнес, самостійно залучає необхідне фінансування від партнерів для покриття витрат, пов'язаних із відкриттям та функціонуванням центру Дія.Бізнес.
     
  4. Здійснюється формування дорожньої карти для партнера з детальними кроками щодо поетапної реалізації проєкту. Партнер, після отримання дорожньої карти, аналізує її, перелік покрокових дій, орієнтовні витрати на запуск та функціонування центру та запропоновані дедлайни реалізації проєкту.
  5. Узгоджуються варіанти підготовки спільного медіарелізу про старт взаємодії. За результатами цього обговорення сторони оголошують в інформаційному просторі про початок своєї партнерської співпраці щодо підготовки до відкриття та подальшого функціонування нового центру підтримки підприємців Дія.Бізнес.
  6. Після запуску нового центру підтримки підприємців Дія.Бізнес керівник центру готує фінансову звітність за використання ресурсів під час реалізації проєкту.
 

Відкриття центру

Дізнайтеся як відбувається підготовка відкриття центру підтримки підприємців Дія.Бізнес. Які особливості підготовки дизайнерського проєкту центру, які критерії до вибору локації.

 
  1. Виїзд команди спільно з дизайнером на локацію/локації для затвердження остаточного розташування центру.
  2. За результатами поїздки дизайнер у зазначені терміни (протягом 45-60 днів) готує дизайнерський проєкт центру, на основі якого будівельні підрядники формують кошторис проєкту та терміни виконання робіт. Ремонтні роботи залежать від обраної локації та дизайн-проєкту. Серед таких складових: прокладання електромереж, підлога, демонтажно-монтажні роботи, стеля, вентиляція та кондиціювання, будівництво інклюзивного туалету та пандусу, оздоблювальні роботи тощо.
  3. Після того, як дизайнер закінчить роботу над дизайн-проєктом, всім партнерам буде відправлено дизайн-проєкт, до якого (за потребою) можна буде внести зміни, правки та побажання, але не порушуючи загального дизайн-концепту всіх центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.
  4. Партнерам, які беруть участь у відкритті центру Дія.Бізнес, передається технічно-ремонтна документація від дизайнера. Своєю чергою партнери передають цю документацію своїм будівельним підрядникам для формування кошторису ремонтно-будівельних робіт на локації та термінів реалізації проєкту.
  5. За результатом надання кошторисів від будівельних підрядників, а також повного переліку витрат на реалізацію та функціонування центру Дія.Бізнес, організовується спільна зустріч з усіма учасниками щодо відкриття центру, а також визначається найбільш економічно вигідне рішення за всіма статтями витрат. За результатами цього остаточно приймається рішення щодо кожного напрямку, обраного будівельного підрядника, етапів та форматів фінансування будівельних витрат тощо.
  6. Здійснюється укладання договорів з усіма підрядниками. Розпочинається старт та хід виконання будівельно-ремонтних робіт на локації в обумовлені строки згідно з договором.
  7. У період проведення будівельно-ремонтних робіт на локації регіональним партнером/партнерами здійснюється підбір співробітників, які працюватимуть у центрі підтримки підприємців Дія.Бізнес. Після набору відповідного штату працівників нового центру планується їх відрядження до функціонуючого центру Дія.Бізнес в іншому місті для навчання співробітників центру та передачі всіх необхідних операційних документів для функціонування центру.
  8. Здійснюється погодження дати офіційного відкриття центру всіма залученими сторонами. Узгодження анонсу офіційного відкриття центру, підготовка пресрелізу про деталі відкриття та залучених партнерських організацій для публічного виходу в інформаційному просторі.
  9. Офіційне відкриття, зустріч гостей, презентація нового центру, проведення фото- та відеозйомки, підготовка пресрелізів про офіційний старт роботи нового центру підтримки підприємців Дія.Бізнес.
 
  1. Приміщення має знаходитися у центральній частині міста з великим потоком людей або густонаселений квартал з активною підприємницькою діяльністю та наявністю різнопланового бізнесу.
  2. Приміщення має знаходитися на першому поверсі будівлі з фасадною групою на центральну вулицю, з можливістю розміщення рекламного логотипа/вивіски та пандусу.
  3. Стан приміщення має відповідати майбутнім ремонтним роботам (з косметичним ремонтом).
  4. У приміщенні має бути присутня система вентиляції та підведені всі необхідні комунікації (електроенергія, опалення, водопостачання тощо).
  5. На об'єкті не має бути заборгованості по комунальних послугах, також воно не має бути у заставі у третіх осіб. Укладання договору відбувається виключно з власником приміщення, без участі ріелторської сторони.
  6. Технічний висновок об'єкта має відповідати генеральному плану об’єкта, приміщення має мати справні комунікації та не використовуватися не за призначенням (наприклад, як склад).
  7. Площа приміщення має становити від 200-250 квадратних метрів та мати формат максимально наближеного до опен-спейсу, кількість перегородок всередині приміщення має бути мінімальною.
  8. Наявність 2-х санвузлів, один з яких можна переобладнати для людей з обмеженими можливостями.
  9. Під час укладання договору у власника мають бути у наявності всі правовстановлювальні документи та відкритий ФОП з розрахунковим рахунком для проведення безготівкових операцій.
  10. Площа та планування приміщення має дозволяти розмістити: ресепшн зону, кава-поінт, букшоп, поп-ап зону для підприємців, дитячий куточок, 2 конференц-зали та зону для проведення консультацій. Конференц-зали та консалтинг зона мають бути закритими/окремими.
  11. У приміщенні обов'язково має бути присутній аварійний вихід (на генеральному плані в тому числі) та встановлена робоча пожежна сигналізація (з проєктом).
 
Що далі?

Після цього на пошту business@thedigital.gov.ua надішліть лист-підтвердження про те, що ви заповнили онлайн-форму. Зазначте тему листа: «Пропозиція відкриття центру підтримки підприємців». Далі — наберіться терпіння та зачекайте на нашу відповідь.

Контактна особа
Команда проєкту Дія.Бізнес
business@thedigital.gov.ua
У теми листа, будь ласка, зазначайте основну тему пропозиції партнерства.