Під час подання матеріалу на інформаційну підтримку варто врахувати такі вимоги:
Матеріал подається щонайменше ніж за 7 робочих днів до запланованої дати проведення події або дедлайну конкурсу.
Пресреліз має містити: тему ініціативи або заходу, дату проведення, детальну інформацію про організаторів або ініціаторів, критерії відбору, програму заходу та інформацію про залучених спікерів, місце проведення та формат, дедлайн подачі заявки та посилання для реєстрації учасників, дані контактної особи, яка допоможе уточнити детальнішу інформацію, посилання на Google-папку із якісними віжуалами до релізу (віжуали двох форматів без логотипів: прямокутне зображення — 2500х1500; квадранте зображення — 2000х2000).
Що далі?
Готовий преспакет у форматі Google-папки надсилайте за електронною адресою business@thedigital.gov.ua. У темі листа зазначте «Інформаційне партнерство».
У яких випадках ми можемо відмовити в інформаційному партнерстві:
невчасне надання інформації про ініціативу;
наявність комерційної складової в організації заходу;
надісланий преспакет не містить необхідної інформації;
сумнівна репутація компанії-організатора чи певного партнера/спікера;
політичне забарвлення події;
невідповідність тем заходу основній концепції проєкту Дія.Бізнес.
Розміщення логотипів та інформаційне партнерство за участі Офісу з розвитку підприємництва та експорту та проєкту Дія.Бізнес погоджується/не погоджується виключно комунікаційною командою.
Примітка: Команда проєкту Дія.Бізнес залишає за собою право відмовити у публікації матеріалу у випадках невідповідності зазначеним вимогам, або ж не достатньо розкритій практичній користі для читачів проєкту.