Агенція комунікацій «ВАРТО» (ТОВ)
Сфера діяльності:
Підприємство надає послуги у сфері маркетингу, комунікацій та PR.
Профіль компанії:
Жіночий бізнес. Українська агенція стратегічних та маркетингових комунікацій «ВАРТО» заснована у 2005 році. Основна мета — посилити компанії та розкрити їх потенціал за допомогою інструментів маркетингу та PR, допомагати будувати репутацію бренду.
Агенція надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки комунікаційних та SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій для середнього та великого бізнесу. Флагманський продукт агенції — розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження.
За 17 років діяльності команда реалізувала понад 1400 проєктів, отримала золото та срібло Effie Awards Ukraine 2019, стала фіналістом SABRE Awards 2020. У 2022 році агенція стала фіналістом європейської професійної премії, що відзначає ефективність комунікацій – Effie Europe Awards 2022, за реалізацію комунікацій масштабного проєкту «Стратегія-2030» для Маріуполя (кейс довоєнний).
З початку повномасштабного вторгнення агенція не зупинила свою роботу, продовжує сплачувати податки для підтримки економіки країни та активно допомагає українському бізнесу розвивати комунікації. Наприкінці лютого 2022 року агенція запровадила програму корпоративної соціальної відповідальності, в межах якої за 55 днів допомогла заговорити та надала «першу комунікаційну допомогу» 24 українським брендам – команда розмістила понад 120 матеріалів брендів у ЗМІ, понад 250 публікацій у Facebook-спільнотах, Telegram-каналах та новинних пабліках, що дало понад 40 000 000 загального охоплення.
Команда також вела комунікації благодійного волонтерського проєкту «Смачна Варта», а також займалася частиною піару проєкту, завдяки якому вдалося зібрати кошти на 5 реанімобілів – їх вже придбали та передали Миколаївській мерії. Підтримувала донатами військових медиків, фонд «Повернись живим», Миколаївський зоопарк, а також батальйони ЗСУ, в яких служать рідні співробітників агенції. 14 жовтня 2022 року, на честь Дня захисників і захисниць України, команда агенції провела акцію «зарплату на донат»: зарплати співробітників за цей день були перераховані донатом на підтримку ЗСУ.