Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Експорт

Trade with Ukraine: Посилюємо експортний потенціал України у світі, промотуючи Каталог українських експортерів

img

Експорт є ключовим механізмом для економіки України, який допомагає залучати іноземні інвестиції, створювати нові робочі місця та отримувати приріст валютних надходжень. Крім того, експорт підвищує рівень конкурентоспроможності українських товарів та послуг, допомагає розбудові міжнародної співпраці, диверсифікації економіки та її стабільному функціонуванню й розвитку, сприяючи інтеграції у світову економічну систему.

 

Послуги з інтернаціоналізації для українського бізнесу 

У 2023 році обсяги українського експорту зросли та становили майже 100 млн тонн товарів. Це на 112 тисяч тонн більше, ніж у 2022 році. Задля промоції українського експорту та підтримки українських підприємців у виході на зовнішні ринки Офіс з розвитку підприємництва та експорту в межах національного проєкту Дія.Бізнес надає українському бізнесу низку послуг з інтернаціоналізації. Серед них — дослідження зовнішніх ринків та огляди індустрій, консалтинг, освіта, допомога в пошуку партнерів за кордоном та організація участі українського бізнесу в міжнародних виставках. 

Так, за підтримки міжнародних партнерів у 2023 році команда Офісу та Дія.Бізнес реалізувала 14 Національних стендів України на найбільших секторальних міжнародних виставках світу. 129 українських компаній презентували свою продукцію та послуги на ринках ЄС, США, ОАЕ та Японії. За результатами проведення торговельних заходів українські компанії підписали експортні контракти на суму 352,3 млн гривень, очікується підписання експортних контрактів ще на 184,7 млн гривень. 

 

Рекламна кампанія для іноземних споживачів та баєрів щодо експортного потенціалу українських товарів і послуг

З метою популяризації українського експорту та стимулювання торгівлі з Україною Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національний проєкт Дія.Бізнес за сприяння Мінцифри запустили рекламну кампанію для іноземних споживачів та баєрів щодо експортного потенціалу українських товарів і послуг задля налагодження співпраці з українськими підприємцями. 

Україна представлена в ролику як країна експортоорієнтованих підприємців, яка створює конкурентоспроможні товари та послуги як крафтового, так і промислового виробництва, вдало поєднуючи технології, креатив людей та природні територіальні ресурси. Акцент зроблено на популяризації експортного потенціалу України в різних галузях економіки, а саме харчового, машинобудівного, меблевого, креативного та IT- секторів. Промоція роликів здійснюється на Велику Британію, Австрію, Німеччину, Швецію, США та Саудівську Аравію. 

«As an AI, I can't taste this sandwich, but you can. Enjoy it on my behalf. Trade with Ukraine», — говорить закадровий голос від імені ШІ, описуючи сендвіч з органічної продукції, що є збірним образом українських харчових продуктів. 

 

Каталог українських експортерів

Ключовим меседжем до іноземної аудиторії є заклик купувати українське та налагоджувати партнерства з українськими підприємцями. Ролик пропонує іноземному бізнесу скористатись Каталогом українських експортерів (надалі Каталог) —  інструментом для пошуку верифікованих партнерів в Україні на порталі Дія.Бізнес. Каталог містить профілі понад 500 українських компаній, готових постачати свої товари та послуги на зовнішні ринки. 

Ролик забрендований логотипом експортного бренду України — Trade with Ukraine, що був розроблений Офісом з просування експорту (наразі Офіс з розвитку підприємництва та експорту) на базі національного бренду Ukraine Now та презентований Міністерством економічного розвитку і торгівлі у 2018 році. 

Ukraine’s Export Potential

Також була створена спеціальна версія ролика для промоції експортного потенціалу України на міжнародних виставках та колективних павільйонах України. Український бізнес та організації, дотичні до просування українських виробників на зовнішніх ринках, можуть завантажити та використовувати ролик під час міжнародних торговельних активностей.

У межах промокампанії також був розроблений ролик для промоції Каталогу серед українського бізнесу. 

Каталог українських експортерів — інструмент для пошуку іноземних партнерів

Під час пошуку товарів та послуг для імпорту іноземні компанії використовують подібні сервіси для пошуку бізнес-партнерів у тій чи іншій країні, адже їх функціонування забезпечується профільними державними інституціями з підтримки експорту. В Україні такою інституцією є Офіс з розвитку підприємництва та експорту.

Промоція Каталогу також відбувається під час проведення міжнародних місій, виставок, форумів, конференцій та під час комунікації з посольствами країн, партнерськими організаціями та безпосередньо з іноземним бізнесом, який звертається до Офісу із запитом на пошук постачальників товарів і послуг певної категорії.

Довідково:

  • Виробництво відеороликів відбулося без витрат з державного бюджету, винятково за підтримки Програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яка спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення найкращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. 

  • Комунікаційна кампанія проєкту з  виготовлення відеороликів здійснюється державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» за сприяння Міністерства цифрової трансформації України. Реалізатор кампанії — ФОП Пересунько Роман Юрійович, переможець відкритих торгів на закупівлю послуг з організації та проведення інформаційної кампанії щодо просування українського експорту та сервісів для суб’єктів господарювання. Зміст відеороликів не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.

  • Ідея рекламної кампанії та ролика — Юрій Бабинець, агенція Mindgineer, креативний директор та режисерка Анастасія Ковальчук, виконавча продюсерка Катерина Скринська, оператор-постановник Олег Бондаренко, художник-постановник Надія Юпітер, креативна копірайтерка Анастасія Асєєва. Ролики втілено платформою MediaHub під керівництвом Романа Пересунька.  

  • У ролику можна побачити товари та відеоматеріали українських брендів та компаній: «М-МЕБЕЛЬ», «ФІТО УКРАЇНА», Gasanova, Sayya, Why me, Kachorovska, Bagllet, Marsala, Woo furniture, Anoeses, TORSA, BLABLAabout studio, Panfruit, кераміка з приватної колекції Олександра Бурбела.