Податкові послуги в Дії
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує про те, що відповідно до Указу Президента України від 6 лютого 2023 року № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» воєнний стан подовжено з 19 лютого 2023 року на 90 діб. В умовах війни Державна податкова служба України й далі продовжує активно працювати над розвитком електронних сервісів для платників податків. Податкова залишається одним з лідерів у напрямку онлайн-сервісів.
ДПС тісно співпрацює з Міністерством цифрової трансформації з питань цифровізації послуг для платників. Завдяки спільній роботі Мінцифри та ДПС низка податкових сервісів доступна фізичним особам на порталі та у застосунку Дія.
У розділі «Мої податки» платникам доступні такі сервіси:
- перегляд реєстраційних та облікових даних платника, даних про банківські рахунки та стану його розрахунків з бюджетом;
- отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб про виплачені доходи та утримані з них податки;
- подання декларацій для ФОП — платників єдиного податку, у тому числі платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ;
- перегляд раніше поданих декларацій;
- сплата податків та ЄСВ.
Для бізнесу у Дії доступна низка інших сервісів, які пов’язані з податковими питаннями:
- реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту та обрання системи оподаткування;
- подання заяви на резидентство в Дія.City — спеціальному правовому режимі для IT-індустрії;
- автоматична реєстрація ФОП та обрання загальної чи спрощеної системи оподаткування;
- подання онлайн-форми заяви на закриття ФОП. Підписана заява автоматично надсилається до реєстратора, інформація про закриття надсилається до податкової служби.
- внесення змін про ФОП (зокрема, щодо громадянства, видів економічної діяльності, контактної інформації фізичної особи-підприємця).