Побудова експортної маркетингової стратегії: онлайн-курс зі спікером ШІ-аватаром

Успішний вихід на міжнародні ринки починається з правильного вибору напряму експорту, глибокого розуміння локальних культурних особливостей та уподобань цільової аудиторії. Це дозволяє продукту швидко здобути сильні позиції на міжнародній арені.
Бізнес із чітким і покроковим планом дій ефективно використовує бюджет, спрямовує ресурси у найбільш перспективні напрями, швидко адаптує продукт до потреб конкретних країн та закріплюється на нових ринках у найкоротші терміни.
Онлайн-курс «Як побудувати експортну маркетингову стратегію» допоможе підприємцям впевнено виходити на міжнародні ринки, створюючи ефективну маркетингову стратегію, яка забезпечує зростання бізнесу та мінімізує типові помилки.
Для кого?
Підприємців, які планують або вже виходять на міжнародні ринки і хочуть систематизувати свій підхід до експорту
Підприємців-експортерів, які прагнуть збільшити продажі за кордоном і мінімізувати ризики
Підприємців, які хочуть розвивати свій бізнес і масштабувати його глобально
За 6 коротких онлайн-уроків, які проводить спікер ШІ-аватар, підприємці дізнаються:
що таке маркетинг і брендинг та як їх застосовувати для розвитку бізнесу
як аналізувати ринки, виявляти можливості та ризики
як сегментувати клієнтів і обирати найпривабливіші ринки
як формувати ціннісну пропозицію, що відрізняє вас від конкурентів
як адаптувати продукт, ціну, просування та канали збуту до вимог цільових країн
які стратегії виходу на ринок існують (агенти, дистриб’ютори, e-commerce, партнерства, філії)
як інші компанії систематизують експорт і здобувають перевагу на глобальному рівні
Після завершення курсу підприємці зможуть:
створити власну експортну маркетингову стратегію
визначити цільові ринки та сегменти клієнтів
розробити конкурентну ціннісну пропозицію
уникати типових помилок під час виходу на міжнародні ринки
розробити реалістичний план дій і ефективно розподіляти ресурси
зміцнити бренд, збільшити продажі та розвивати бізнес глобально
Переглядайте курс за посиланням.
Довідково
Освітній онлайн-курс «Як побудувати експортну маркетингову стратегію» створено Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, ГО «Юнайт Україна» за участі та підтримки проєкту Міжнародного торговельного центру «Підвищення економічної стійкості ММСП і осіб, що постраждали під час війни», який фінансується урядом Японії.
