Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Експорт

Отримайте менторський супровід з експортного планування

img

Стартує нова хвиля набору на безоплатну менторську підтримку з формування індивідуального експортного плану. Експерти Офісу з розвитку підприємництва та експорту допоможуть підготуватися до виходу на міжнародні ринки завдяки розробці індивідуальної стратегії експорту. 

Під час менторської підтримки компанії меблевого, харчового, косметичного секторів та легкої промисловості, що мають готовий продукт з експортним потенціалом, зможуть: 

 

  • оцінити ресурси компанії та визначити готовність до експорту

  • окреслити зони для розвитку

  • визначити та дослідити потенційні експортні ринки

  • вибрати цільовий ринок

  • визначити ефективну модель виходу на нові ринки

  • опрацювати питання ціноутворення та позиціонування продукту й компанії на ринку

  • знайти та залучити цільових клієнтів 

  • розробити власний план дій для успішного виходу на обраний ринок

 

Окрім того, компанії додатково отримають індивідуальні рекомендації від експертів Офісу з розвитку підприємництва та експорту щодо підготовки до переговорів з іноземними партнерами й оптимізації комерційних і маркетингових матеріалів.

 

Дедлайн подання заявки на участь — 20 лютого 2025 року. 

Слідкуйте за новим анонсом набору!

Відгуки

 

ТОВ «Доберман Груп»

Завдяки менторській підтримці з експортного планування компанія сфокусувалася на трьох цільових ринках — Румунії, Польщі, Молдові. Адаптувала бізнес-стратегію та обрала фокусний продукт для роботи — вологі корми. 

 

ТМ Wanted Vegan

Участь у програмі менторської підтримки з формування індивідуального експортного плану допомогла команді побудувати чітку стратегію експортного розвитку, визначити цільові ринки та подолати перешкоди, зокрема логістичні виклики й питання локалізації продуктів.

 

ТМ «Андре Тан»

Завдяки менторській підтримці з формування індивідуального експортного плану бренд розробив стратегію виходу на ринок Польщі та Німеччини й удосконалив колекції та маркетинг під потреби локальних споживачів.