Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Експорт

Національний стенд України на SIAL PARIS 2024: 27 компаній презентували свою продукцію на провідній виставці харчової промисловості

img

Із 19 до 23 жовтня 2024 року українські виробники презентували свою харчову продукцію в Парижі на одній із найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі — SIAL PARIS. Цього року виставка відзначила 60-ту річницю, тож цьогорічний захід став особливим. 
SIAL PARIS 2024 зібрав 7 500 експонентів, які представили  харчову продукцію у 10 тематичних секторах. Виставку відвідали понад 8 000 лідерів у галузі продовольства зі 130  країн.

На SIAL PARIS 2024 понад 80 українських виробників харчової продукції були представлені Національним стендом України, колективними експозиціями та  індивідуальними стендами. У межах Національного стенда (Зал 1, Стенд А128) 27 компаній-виробників презентували свою харчову продукцію.

На Національному стенді України на SIAL 2024 вперше було представлено органічну продукцію, марковану не тільки логотипом для органічної продукції ЄС (євролисток), але й державним логотипом для органічної продукції, який належить Міністерству аграрної політики та продовольства України. Цей логотип використовують лише ті українські компанії, які внесені до Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції зі статусом «органічна продукція».

My image

Учасниками національної експозиції стали компанії-виробники харчової продукції в таких категоріях: молочна, органічна, кондитерська, бакалійна, мʼясна і рибна, овочева та фруктова тощо.

Першого дня на SIAL PARIS 2024 відбулося офіційне відкриття Національного стенда України, під час якого організатори та партнери привітали українські компанії зі стартом роботи на виставці й побажали продуктивної роботи впродовж 5 днів діяльності національної експозиції. 

My image

До вітальних слів долучилися: 

  • Аліна Леві, координатор, Ю-Фуд

  • Катерина Чала, другий секретар з економічних питань Посольства України у Франції 

  • Олександра Сологуб, керівниця платформи Nazovni

  • Діана Демченко, керівниця відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Офісу з розвитку підприємництва та експорту 

  • Наталія Прокопчук, координаторка  органічного компонента, швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP)

  • Ірина Висоцька, координаторка компонента «Молочний сектор», швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP)

  • Роман Лисенко, проєктний координатор, програма «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», GIZ

Під час виставки учасники ознайомилися з інноваціями та трендами харчової галузі, провели 1703 B2B-зустрічі та встановили 106 контактів для подальшого партнерства з імпортерами й дистрибʼюторами з країн ЄС та Близького Сходу, а також Великої Британії, США, Індії, Китаю, Азербайджану, Узбекистану, Марокко, Гани, Гамбії, Сенегалу, Габону, Тунісу, Алжиру, Коста-Рики, Болівії, Канади.

My image

21 жовтня в межах виставки відбулася подія B2B & BSO event Ufood2chains, спрямована на налагодження співпраці й залучення нових контрактів між виробниками харчової продукції та потенційними клієнтами й партнерами. У межах події учасникам вдалося підписати низку меморандумів та контрактів про співпрацю з іноземними компаніями, що заклало фундамент для подальшого партнерства.

 

Також під час заходу відбулася презентація авторських поєднань українських сирів — переможців Міжнародного конкурсу сирів (Zinka та Lel’), сирів-експонентів (Дубномолоко, Органік Мілк, Прайм Снек) з автентичними доповненнями та сертифікованими органічними продуктами (Стодола й Дунайський аграрій) від Оксани Чернової, сирної експертки Ardis Group та засновниці ProCheese. 

My image

Засновники бренду хрустких сирних снеків snEco — Вадим та Пилип Гришини.

Серед ключових досягнень Національного стенда України — перемога компанії ТОВ «Прайм Снек» (ТМ snEco) у номінації Dairy Products Award у межах премії SIAL Innovation Awards. Їхній продукт — хрусткі сирні кульки — отримав визнання як найкращий інноваційний продукт у категорії молочних виробів.

Загалом на участь у нагороді подано заявки від 2 100 компаній з усього світу, і саме snEco здобули перемогу в одній із 8 номінацій. Хрусткі кульки, виготовлені зі 100% натурального сиру, підкорили журі своєю якістю, смаком та інноваційністю. Цей успіх вкотре підтверджує високі стандарти української продукції та відкриває нові горизонти для виходу на міжнародні ринки.

Детальніше дізнатися про продукцію та виробничі потужності компаній-учасників можна за посиланням.

Детальніше про органічних виробників читайте за посиланням, а про компанії молочного сектору — за  цим посиланням.

 

Національний стенд України на SIAL PARIS 2024 організований ГС «Ю-Фуд» (Ukrainian Food Association) під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національного проєкту Дія.БізнесМіністерства закордонних справ УкраїниПосольства України у Французькій Республіціплатформи Nazovni та за підтримки: