Держмитслужба запускає новий цифровий сервіс для бізнесу

Новий сервіс Держмитслужби — крок до прозорої, швидкої та зручної взаємодії між державою та бізнесом. Про це повідомляє Державна митна служба України.
Про сервіс
Державна митна служба України запустила новий цифровий сервіс для бізнесу — автоматизований доступ до власних митних декларацій через API.
Це частина масштабної трансформації митної системи — менше бар’єрів, більше сервісу, замість бюрократії — інтеграція й зручність.
Як це працює
Відтепер підприємства можуть:
- Інтегрувати свої інформаційні системи з «Єдиним вікном для міжнародної торгівлі»; 
- Автоматично отримувати актуальні дані про свої декларації без необхідності подання запитів, листів чи дзвінків; 
- Отримувати дані за поточний та три попередніх роки відповідно до статті 452 Митного кодексу України. 
Що отримує бізнес
- Зручність: інструмент контролю над зовнішньоекономічною діяльністю; 
- Швидкість: менше витрат часу на обробку даних та звітність; 
- Ефективність: можливість автоматизувати внутрішні процеси у корпоративних ІТ-системах. 
Сервіс став можливим завдяки:
- Модернізації серверної інфраструктури Держмитслужби; 
- Співпраці з бізнесом — рішення розроблено з урахуванням реальних потреб підприємств і у форматах, зручних для розробників корпоративних ІТ-систем. 
Документи та доступ
Технічні умови описано у наказі Держмитслужби від 5 червня 2025 року № 500 за посиланням.