Державна податкова служба України модернізувала Контакт-центр
Державна податкова служба України модернізувала Контакт-центр. Відтепер платники податків отримали можливість залучитись швидшим обслуговуванням та отримати актуальну інформацію та допомогу з питань оподаткування. Оновлений Контакт-центр також сприятиме ефективнішому збору податків та поліпшенню співпраці між платниками та державою.
Підвищення доступності послуг
Одним із ключових досягнень модернізації Контакт-центру є підвищення доступності послуг. За результатами останніх місяців 2023 року, кількість звернень зростає і становить:
- Червень 2023 року — 428 400 (порівняно з 364 300 у червні 2022 року)
- Липень — 502 000 (порівняно із 438 100 у липні 2022 року)
- Серпень — 575 600 (порівняно з 506 300 у серпні 2022 року)
Завдяки системним удосконаленням, середній час очікування дзвінка також скоротився:
- Червень — 97 секунд (порівняно зі 108 секунд у червні 2022 року)
- Липень — 85 секунд (порівняно зі 105 секунд у липні 2022 року)
- Серпень — 64 секунд (порівняно зі 108 секунд у серпні 2022 року)
Час маршрутизації скоротився на 50 %, від 2 хвилин 20 секунд до 1 хвилини 4 секунд.
Для отримання додаткової інформації про Контакт-центр ДПС запрошуємо переглянути серію відео за посиланнями:
Контакт-центр ДПС: про податки — кваліфіковано та оперативно. Онлайн-черга від ДПС
Контакт-центр ДПС: про податки — кваліфіковано та оперативно. Чат-бот від ДПС
Контакт-центр ДПС: про податки — кваліфіковано та оперативно. Гаряча лінія від ДПС
Довідково:
- Модернізація Контакт-центру проведена за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM).
- Ця ініціатива покликана зміцнювати довіру між платниками податків та державою, що є важливою умовою в процесі євроінтеграції та у забезпеченні фінансової стабільності держави та фінансуванні важливих секторів, зокрема оборони та відбудови країни.