Юрисконсульт
Опис посади
Головними завданнями є здійснення юридичного супроводу та правового забезпечення діяльності Офісу з розвитку підприємництва та експорту.
Вимоги:
- Вища юридична освіта
- Релевантний досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років
- Буде перевагою досвід роботи в державних установах та організаціях, банківських установах чи корпоративному секторі
- Відмінні знання чинного законодавства: цивільного, господарського, земельного, трудового, податкового, адміністративного, кримінального права
- Навички ділового листування та складання документів
- Досвід роботи з системою електронного документообігу АСКОД (СЕВ ОВВ) буде перевагою
- Вільне володіння Microsoft Office та Google Docs
- Відмінне володіння державною мовою (усне та письмове) та англійською мовою
- Відмінні комунікативні та організаційні здібності
- Активність, стресостійкість та здатність до багатозадачності
Обов’язки:
- юридичний супровід роботи та правове забезпечення діяльності Установи;
- аналіз та погодження договорів та проєктів договорів (правова оцінка умов; виявлення та аналіз господарських та правових ризиків; вжиття заходів щодо їх усунення; внесення змін, доповнень, розірвання, пролонгація, припинення договорів), перевірка повноважень контрагентів та уповноважених осіб на укладання та підписання договорів;
- опрацювання внутрішніх документів, розробка типових форм договорів та інших локальних нормативних документів Установи;
- перевірка на відповідність законодавству документів, що надаються на підпис керівництву Установи, зокрема: проєктів наказів, інструкцій, положень та інших документів правового характеру; перевірка дотримання етапів погодження проєктів документів із відповідальними працівниками підрозділів;
- участь в підготовці колективного договору та змін до нього;
- організація та забезпечення правильного застосування законодавства в Установі, подання керівництву пропозицій щодо розв'язання правових питань, які виникають в процесі діяльності;
- здійснення підготовки юридичних висновків з окремих питань роботи;
- опрацювання нормативно-правових актів, здійснення їх аналізу та підготовка пакету документів, згідно з чинним законодавством, з метою внесення змін до них;
- підготовка необхідних документів та внесення змін про Установу до ЄДР;
- опрацювання та підготовка документів в рамках співпраці Установи з міжнародними донорськими організаціями.
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування та своєчасна виплата заробітної плати.
- Робота у дружній команді, яка працює на результат.
- Зручне розташування офісу неподалік метро «Майдан Незалежності» з можливістю гібридного формату роботи в онлайн за домовленістю з керівництвом.
- Можливість регулярного підвищення кваліфікації та отримання нових навичок шляхом участі в освітніх курсах від партнерів.
Зацікавила ця вакансія?
Надсилайте резюме та мотиваційний лист українською мовою на адресу hr@epo.org.ua
Якщо ваш досвід буде релевантним для обраної позиції, ми зв'яжемося з вами упродовж кількох днів.