ТОВ «Смарттендер»
Sіgny
Вид продукту:
ЕДО
Мінімальна вартість та додаткові деталі щодо користування:
780 грн/1000 документів.
Модель оплати:
Підписка
Тип програмного забезпечення:
Пропрієтарне
Операційна система:
SaaS
Повний опис:
Signy – сучасний сервіс електронного документообігу, який забезпечує швидкий та безпечний обмін документами й надає їм юридичної сили, підписуючи КЕП (ЕЦП).
Signy може стати єдиним хабом для зберігання та обробки документів компанії завдяки інтеграціям із M.E.doc, Вчасно, Deals та іншими платформами, що дозволяє працювати незалежно від того, яке ЕДО використовують контрагенти.
Додатково сервіс має модуль ШІ, який допомагає розпізнавати необхідні реквізити завантажених документів для подальшого використання.
Призначення ПЗ:
- Створення, відправка, отримання та зберігання документів, а також надання їм юридичної сили.
- Побудова системи електронного документообігу у компанії.
- Налаштування процесів щодо документообігу під конкретні потреби.
- Організація зв'язку з контрагентами, який не витрачає багато часу та ресурсів.
Особливості:
- Інтеграція з будь-якою ERP/CRM по API.
- Інтеграції з іншими ЕДО, що дозволяє зберігати документи з інших систем.
- Гнучкі налаштування та можливості автоматизації роботи з документами під конкретні потреби (типи документів, атрибути документів, маршрути, групи і кабінети).
- Наявність парсингу документів за допомогою ШІ.
- Доступність.
Підтримка:
Гаряча лінія, а також особистий менеджер при виборі тарифів «Business» та «Pro».
Галузь:
Машинобудування, IT, Меблі, Одяг, взуття та аксесуари, Креативні сервіси, Фармацевтична промисловість, Хімічна промисловість, Сектор послуг, Паперова промисловість, Косметична галузь, Будівельна промисловість, Металургія, Деревообробна промисловість, Приладобудування, Харчова промисловість
Розмір бізнесу:
Мікро, Малий, Середній, Великий, ФОП
Доступність демо:
Демоверсія
Походження ПЗ:
Україна
Знижки:
Наявні знижки для користувачів Дія.Бізнес.