Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Підтримка українських компаній в інтеграції до Єдиного Ринку ЄС Business Bridge — Ukraine-Ready4EU

У межах проєкту Business Bridge — Ukraine-Ready4EU до 1 500 українських МСП, які планують конкретні заходи для підвищення своєї активності на Єдиному ринку ЄС та успішної співпраці з бізнес-партнерами з ЄС, а також відповідають критеріям, можуть скористатися фінансовою підтримкою Business Bridge у розмірі 2 500 євро.

Підтримка українських компаній в інтеграції до Єдиного Ринку ЄС Business Bridge — Ukraine-Ready4EU

Під торговою маркою Business Bridge проєкт Ukraine-Ready4EU пропонує фінансову підтримку в поєднанні з додатковими консультаціями та допомогою (наприклад, EEN, ECCP, EYE тощо) для 1500 українських МСП, які планують конкретні заходи, щоб стати більш активними на Єдиному ринку ЄС та успішно співпрацювати з бізнес-партнерами з ЄС.

Проєкт Ukraine-Ready4EU фінансується Європейським Союзом в межах конкурсу Business Bridge SMP-COSME-2023-SMEUA за номером угоди №101139573. Контактна пошта проєкту — businessbridge@ukraine-ready4eu.com.

Конкурс буде закрито не пізніше 30 червня 2025 року у зв'язку із завершенням проєкту Ukraine-Ready4EU, або коли буде надано максимальну кількість фінансової підтримки, або коли буде вичерпано загальний обсяг доступних коштів. Проєкт Ukraine-Ready4EU фінансується Європейським Союзом через конкурс Business Bridge SMP-COSME-2023-SMEUA за номером угоди №101139573.

В процесі реалізації зазначеного проєкту Консорціум Ukraine-Ready4EU може змінювати або додавати додаткові документи на запит Європейської комісії. Про відповідні зміни буде здійснено оголошення для всіх заявників, які будуть подавати заявки.

Загалом, наступні п'ять видів діяльності можуть бути профінансовані в межах проєкту Business Bridge — Ukraine-Ready4EU з 02.04.2024:

Тип 1): Активна участь у ділових зустрічах на офіційних заходах, виставках, місіях компаній або брокерських заходах в ЄС.

Тип 2): Зовнішня підтримка для забезпечення відповідності вимогам сталої, цифрової та стійкої економіки ЄС.

Тип 3): Експертизи та сертифікація продукції, необхідної для Єдиного ринку ЄС.

Тип 4): Зовнішня підтримка у виконанні митних та інших формальних вимог щодо експорту/імпорту до Єдиного ринку ЄС.

Тип 5): Зовнішня підтримка з питань патентування та ліцензування для Єдиного ринку ЄС.

Кожне МСП може отримати фінансову підтримку в межах програми Business Bridge — Ukraine-Ready4EU лише один раз, незалежно від виду(ів) діяльності, на який(і) подається заявка. Під час подання заявки заявники повинні обрати вид(и) діяльності, на який(і) вони претендують. Можна вибрати один або декілька видів діяльності, що відповідають критеріям програми. Ознайомитися з додатковою інформацією про прийнятні види діяльності та витрати можна у додатку «Конкурс заявок 2024-2», посилання на який наведено нижче.

Дізнайтеся більше про умови участі

Найпоширеніші запитання щодо ініціативи:

Коли заявник може почати витрачати кошти, які підлягають відшкодуванню в межах проєкту?
Тільки після того, як Координатор проєкту підтвердить прийнятність заявки, заявник може бути впевнений, що його прийнятні витрати будуть відшкодовані на суму до 2 500 євро. Якщо заявник понесе витрати до того, як Координатор підтвердить заявку, він робить це на власний ризик. Витрати, понесені заявником до подання заявки на онлайн-платформі проєктів, не можуть бути відшкодовані в межах проєкту Business Bridge — Ukraine-Ready4EU за жодних обставин.
Якщо заявку відхилено, коли можна подати нову?
Подати нову заявку можна протягом 30 днів з дати відхилення.
Які види діяльності та витрати є прийнятними для отримання відшкодування? 
Перелік видів діяльності та витрат, які можуть бути профінансовані в межах проєкту можна знайти за посиланням.
До якого періоду повинен відноситися звіт про фінансові результати, завантажений заявниками на онлайн-платформі проєкту в розділі Documents, щоб підтвердити статус МСП згідно з визначенням ЄС?
Якщо ви подаєте заявку у 2024 році, будь ласка, завантажте звіт про фінансові результати за 2023 рік. Якщо ви подаєте заявку у 2025 році, будь ласка, завантажте звіт про фінансові результати за 2024 рік
Чи можуть бути відшкодовані витрати, що перевищують 2 500 євро?
Максимальна фінансова підтримка в межах проєкту — 2 500 євро. Якщо фактичні витрати заявника перевищують цей ліміт, різниця між фактичною сумою витрат та лімітом не може бути відшкодована.
До якого часу можна подавати заявки?
Заявки можна подавати до 30 червня 2025 року.
Чи можна отримати фінансову підтримку для відшкодування витрат, пов'язаних з активною участю у ділових зустрічах на більш ніж одному офіційному заході, виставці, місії компанії або брокерському заході в ЄС?
Так, це можливо. Для цього необхідно вказати у заявці всі заходи, на які ви плануєте використати фінансову підтримку. Зверніть увагу, що з вказаної вами дати початку діяльності у вас буде лише три місяці на реалізацію заходів, описаних у вашій заявці, та надання фінансових і технічних звітів, необхідних для відшкодування ваших зовнішніх витрат.
Скільки часу потрібно для оцінки заявки?
Заявки оцінюються в кінці кожного місяця у встановлені терміни. Фактична тривалість оцінки залежить від кількості заявок, отриманих протягом одного місяця, а також від того, чи є в заявці якісь неточності, що потребують роз'яснення під час консультацій між заявником та відповідальним кейс-менеджером по роботі з малими та середніми підприємствами. Будь ласка, подавайте заявки за 2-3 місяці до початку запланованої діяльності на єдиному ринку ЄС.
Чи є активна участь у ділових зустрічах на офіційних заходах, виставках, місіях компаній або брокерських заходах за межами ЄС прийнятною для фінансування в межах проєкту?
Ні, усі заплановані заходи повинні відбуватися в країнах Європейського Союзу
Як заявник може підтвердити понесені витрати, які підлягають відшкодуванню?
Скани оригіналів документів, що підтверджують здійснення перелічених у заявці заходів у межах Єдиного ринку ЄС, а також скани всіх оригіналів рахунків-фактур/квитанцій (включаючи підтвердження оплати), за які ви подаєте заявку на відшкодування, мають бути завантажені на онлайн-платформу проєкту не пізніше 15 робочих днів з моменту завершення заходів.
У якій валюті виплачується фінансова підтримка? 
Фінансова підтримка виплачується в гривнях (UAH).
Яка максимальна кількість осіб може брати участь у ділових поїздках до ЄС за типом діяльності 1 («Активна участь у ділових зустрічах на офіційних заходах, виставках, місіях компаній або брокерських заходах в ЄС»)?
Якщо ви подаєте заявку як юридична особа, у відрядженні до ЄС повинні брати участь не більше двох співробітників вашої організації. Імена відповідних співробітників повинні бути чітко вказані в заявці. Якщо ви подаєте заявку як фізична особа-підприємець, у відрядження до ЄС має поїхати лише одна особа. Ім'я цієї особи повинно бути чітко вказано в заяві.
 

Знайдіть ідею для бізнесу
Знайдіть приклади бізнес-ідей, шаблони документів та інформацію щодо необхідних стартових вкладень для започаткування соціального бізнесу в різних сферах.
Маєте пропозиції чи питання?
Напишіть нам