Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

З початку війни вся велика команда АТБ працює у посиленому режимі

29.03.2022, 08:56

Магазини торговельної мережі «АТБ» працюють у посиленому режимі. Графік їх роботи корегується відповідно до регіону та місця розташування, а також з урахуванням загострення бойових дій. Вся актуальна інформація для населення оперативно розміщується на сайтах компанії та на сторінках у соціальних мережах. 

 

Підтримка захисників і цивільного населення

Основні зусилля компанії спрямовані на надання допомоги мирним жителям під час евакуаційних заходів, населенню у містах прямих бойових зіткнень, медичним установам та дитячім лікарням, волонтерським організаціям та рухам, місцям тимчасового знаходження переселенців. У містах прямого бойового зіткнення сформовані опорні магазини «АТБ» для максимального забезпечення населення продуктами харчування та товарами першої потреби. Жителям міст, що зазнають авіанальотів та бомбардувань компанія надала підвальні приміщення своїх працюючих магазинів під бомбосховища, де також сформовані запаси питної води.

Корпорація АТБ надала українцям допомогу харчовими продуктами та товарами першої потреби на суму понад 50 мільйонів гривень. Для підтримки обороноздатності країни АТБ перераховано до держбюджету 100 мільйонів гривень авансового податкового платежу.

АТБ запустила національний проєкт збору гуманітарної допомоги продуктами харчування та товарами першої потреби для потреб підрозділів ЗСУ та ТРО у магазинах власної торговельної мережі. Тільки за перші дні реалізації проєкту було зібрано понад 8 тонн необхідних товарів та продуктів харчування. На сьогодні майже у кожному магазині торговельної мережі «АТБ» (а незабаром — у всіх) сформований відповідний пункт збору гуманітарної допомоги, який координує та передає підрозділам ЗСУ й ТРО необхідні продукти, товари, медичні засоби та засоби екіпіровки.

«АТБ» — торгівельна мережа номер один в країні, є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів». У кожному з 1 314 магазинів мережі передбачені вакансії для людей з обмеженими можливостями та найбільш уразливих категорій громадян. Для людей з інвалідністю створені спеціальні робочі місця, їм пропонують зручні графіки роботи та види діяльності за медичними показаннями. Магазини зручні та безпечні і для клієнтів. Всі входи для супермаркетів обладнані пандусами та мають автоматичні двері. У торговельних залах широкі проходи та зручно розташовані полиці.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Не зупинятися ні на день: як Укрпошта тримає поштовий стрій під час війни
Від початку повномасштабної війни Укрпошта поєднала роботу за двома пріоритетними векторами: нарівні з основними робочими завданнями компанія задіяла всі можливості, щоб підтримувати країну та протистояти агресору.
logo
Бізнес без бар'єрів
Інформує, волонтерить та допомагає на різних фронтах: як працює 1+1 media у воєнний час
Один з найбільших медіахолдингів Східної Європи у воєнний час тримає оборону на інформаційному фронті, втілює соціальні та низку волонтерських ініціатив і проєктів.
logo
Бізнес без бар'єрів
Як облаштувати робоче місце для людини з інвалідністю?
Одразу попередимо: це не потребує якихось надлюдських зусиль. Доступність і безбар’єрність насправді стосується набагато ширшого кола людей: осіб з тимчасовими порушеннями здоров'я, батьків з маленькими дітьми та ін. Хто знає, можливо, ви згодом вирішите зробити дитячу кімнату у своєму офісі? А ваше приміщення уже буде доступним та зручним.
logo
Бізнес без бар'єрів
Як Нова пошта робить безбар’єрність частиною свого продукту
Компанія активно інтегрує безбар’єрність у свої продукти, щоб всі послуги та простори підприємства були комфортними та доступними для кожного клієнта.