Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українські виробники харчових продуктів презентували експортний потенціал України на Anuga 2025

10.10.2025, 08:43

Із 4 до 8 жовтня у виставковому центрі Koelnmesse (м. Кельн, Німеччина) відбулася одна з наймасштабніших міжнародних виставок харчових продуктів і напоїв — Anuga 2025, яка традиційно збирає виробників, дистриб’юторів, імпортерів та закупівельників з усього світу. Подія проходить щодва роки та є масштабним майданчиком для налагодження нових бізнес-контактів і розширення міжнародної співпраці в харчовій індустрії.

Anuga 2025 побила попередні рекорди — понад 8 000 експонентів зі 110 країн представили свої експозиції. Більш ніж 145 000 відвідувачів з понад 190 країн ознайомилися з новинками та налагодили нові ділові контакти.

Україну на Anuga 2025 представляло одразу два Національні стенди, чотири Колективні та індивідуальні експозиції. Цьогоріч уперше понад 100 компаній-експортерів презентували агропродовольчий потенціал України.

Національний стенд України з експортерами органічної продукції організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.

У ньому взяли участь 7 компаній — ТОВ «Катанзаро Євразія» (Alta Kraina), ТОВ «Органік Мілк» (Organic Milk), ТОВ «Терра», ТОВ «Панфрут Україна» (Panfruit), ТОВ «Софі Нутс», ТОВ ДПК «Вайз» (Dear Baby), ТОВ «Брейн Бокс» (Hroom Room).

Вони представили широкий асортимент органічної сертифікованої продукції: заморожені ягоди, концентровані соки, молочну продукцію, каші та супи миттєвого приготування, пластівці, крупи, сублімовані ягоди, фрукти й овочеві снеки, горіхи, дитячі сухі сніданки, а також лінійку органічних снеків — чипси, грісіні та хлібці.

My image

Уперше з власною експозицією в межах Національного стенду на Anuga 2025 представлена компанія «Брейн Бокс» під брендом Hroom Room. Спілкування з іноземними партнерами під час такої масштабної виставки стало першим досвідом для компанії.

За результатами активної та плідної роботи українські експортери провели понад 450 В2В-зустрічей. Відвідувачами Національного стенду України стали імпортери з Франції, Ірландії, Великої Британії, Косово, Північної Македонії, Японії, Кореї, Німеччини, Естонії, Литви, Італії, Іспанії, Ісландії, Китаю, Туреччини, США, Канади та Нідерландів.

Крім того, 11 органічних українських виробників представили свою продукцію на інноваційно оформленій зоні — Anuga Organic Supermarket. На вітринах, стилізованих під сучасний органічний супермаркет, були розташовані класичні продукти та новітні ідеї з органічного сектору. Участь у Organic Supermarket взяли 5 компаній — учасників Національного стенду України та 6 компаній, які були представлені індивідуальними стендами на виставці. Загалом представлено 37 українських органічних продуктів з вищою доданою вартістю, від органічних каш, снеків і дитячого харчування до молочної продукції, сублімованих фруктів, круп, борошна та заморожених ягід.

My image
My image

На Anuga Organic Supermarket розташована Anuga Organic On Stage, на якій пройшли обговорення та лекції від провідних експертів галузі, присвячені актуальним темам органічної галузі. Спікером також став виконувач обов’язків директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту Олексій Грушецький. У своєму виступі він розповів про трансформацію українського органічного сектору в умовах повномасштабної війни, зусилля бізнесу для збереження позицій на міжнародних ринках та підтримку експортерів через державні й партнерські ініціативи.

My image

Окрім того, дві українські органічні компанії, представлені на Національному стенді, увійшли до Anuga Taste Innovation Show — престижної експозиції, що відзначає найцікавіші новинки та тренди галузі. Це компанії «Панфрут Україна» під брендом Panfruit і «Брейн Бокс» під брендом Hroom Room. Міжнародне журі обрало 62 виняткові інновації з понад 1 900 заявок, відзначивши продукти, які вирізняються концепцією, сталим розвитком, ринковим потенціалом та креативним виконанням. Українське сублімоване морозиво з лохиною та чорницею від бренду Panfruit увійшло в ТОП-10 від Anuga Taste Innovation Show, де зібрані інноваційні продукти з усього світу.

My image

Під експортним брендом Trade with Ukraine цього року також був представлений Національний стенд України, який об’єднав 7 компаній — експортерів молочної продукції. Стенд організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.

Компанії — учасники Національного стенду України — ПрАТ «Дубномолоко», ПрАТ «Первомайський МКК», ТОВ «Прайм Снек», ДП «Ружин-Молоко», АТ «Молочний альянс», ТОВ «Радивилівмолоко», ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування».

Вони презентували широкий асортимент молочної продукції: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.

My image

Вперше з власними експозиціями в межах Національного стенда на Anuga 2025 представлено компанії «Молочний альянс» (Яготинське, Пирятин, Славія), «Ружин-Молоко» (RUMO), «Радивилівмолоко» (RADYMO) та Первомайський МКК (Волошкове поле).

За результатами активної та плідної роботи українські експортери провели понад 720 В2В-зустрічей. Відвідувачами Національного стенду України стали імпортери з Німеччини, Чехії, Латвії, Литви, Естонії, Албанії, Бельгії, Норвегії, Великої Британії, Бразилії, ОАЕ, Південної Кореї, Чилі, Індії, Японії, Сингапуру, Португалії, Іспанії, США, Ізраїлю та Африки.

Водночас українська молочна продукція була представлена на Anuga Halal Market — унікальному майданчику для експозиції халяльних товарів, що відображає зростання глобального попиту на сертифіковану халяльну продукцію. Світовий ринок халяльної продукції та послуг охоплює близько 2 мільярдів споживачів, які щороку витрачають понад 1,43 трильйона доларів США на харчові продукти (дані 2023 року).

My image

Крім того, цього року дві українські молочні компанії — «Дубномолоко» під брендом KОМО та «Прайм Снек» під брендом snEco — були представлені на Anuga Taste Innovation Show. Це престижний майданчик, де презентують найцікавіші новинки та сучасні тренди галузей.

«Виставка Anuga — це глобальний майданчик для обміну досвідом та налагодження нових бізнес-контактів. Для українських експортерів, які цьогоріч долучилися до Національних стендів, подія стала чудовою можливістю представити свою продукцію. Приємно, що одразу кілька українських компаній були відзначені серед найінноваційніших учасників Anuga Taste Innovation Show, що підкреслює високий рівень наших виробників та їх здатність створювати конкурентоспроможні продукти. Укотре продемонстрували, що український бізнес здатний конкурувати на світовому ринку, адже відповідає найвищим стандартам якості», — зазначив Олексій Грушецький.

Окремо на Anuga 2025 також було представлено Національний стенд України із замороженою продукцією, організований Асоціацією «Ягідництво України», Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та за підтримки Швейцарії. Вісім експонентів презентували заморожені ягоди, фруктову та іншу агропродовольчу продукцію, що користується стабільним попитом серед європейських байєрів.
Участь у Anuga 2025 стала для українських експортерів важливою нагодою презентувати якісну, конкурентну та інноваційну продукцію, а також розширити можливості для співпраці з міжнародними партнерами.

Деталі про відбір експонентів Національних стендів України на Anuga 2025 — за посиланням.

Довідково:
*Національний стенд України з експортерами органічної продукції на міжнародній виставці ANUGA 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:

**Національний стенд України з експортерами молочної продукції на ANUGA 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) та Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджує Швейцарська фундація технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт».
***Національний стенд України з експортерами ягідної та іншої агропродовольчої продукції на міжнародній виставці ANUGA 2025 організовано Асоціацією «Ягідництво України» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, та за підтримки Швейцарії в межах двох програм:

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
24 українські компанії презентували органічну продукцію на BIOFACH 2025
24 українські компанії презентували органічну продукцію на BIOFACH 2025, яка відбулася 11–14 лютого в німецькому Нюрнберзі.
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
logo
Виставкова діяльність
Зміцнення партнерства та вплив BIOFACH на експортну історію компанії «Поділляагробізнес»
Компанія «Поділляагробізнес» створена у 2015 році на Вінниччині й на початку своєї діяльності займалася виробництвом та експортом борошна й пшеничної висівки.
logo
Виставкова діяльність
Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років.