Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українські молочні продукти на SIAL Paris 2024

15.10.2024, 08:00
Story Image
  1. Українські молочні продукти на світовій арені: чим дивуватимуть наші виробники на SIAL Paris 2024
  2. Сила традицій та інновацій: як українські молочні компанії завойовуватимуть міжнародні ринки на SIAL Paris 2024
  3. Українські молочні бренди на SIAL Paris 2024: нові горизонти якості та глобального визнання

З 19 до 23 жовтня 2024 року у Парижі відбудеться виставка «SIAL Paris 2024» – одна з найбільших міжнародних подій харчової промисловості, що збирає понад 7 000 компаній зі 190 країн. Цьогоріч захід стане особливим для українських виробників, які не лише презентуватимуть свої продукти, але й відкриватимуть нові міжнародні ринки. SIAL Paris 2024 відзначатиме своє 60-річчя та обіцяє ще більше можливостей для експонентів та відвідувачів. Серед 26 учасників Національного стенда України – лідери молочної промисловості та виробники снеків, які готові вразити Європу та світ своєю якістю, інноваціями та новими рішеннями.

My image

ТОВ «Хорольський завод дитячого харчування»: безпека і турбота про майбутнє

ТОВ «Хорольський завод дитячого харчування» (ТМ «Малютка», «Малиш») відомий своїми високоякісними молочними продуктами для дітей. Для компанії, що бере участь у виставці вже вдруге, SIAL Paris – це не просто платформа для демонстрації продуктів, а й можливість посилити свою присутність на міжнародних ринках.

Минулого разу вони презентували свій асортимент на SIAL Paris 2022, і цей досвід допоміг зібрати цінну інформацію про потреби клієнтів. Завдяки цьому цьогорічна продукція компанії була покращена: «термін придатності дитячих сумішей збільшено до 18 місяців (до цього було 12), а склад став ще ближчим до материнського молока, завдяки новітнім компонентам, як демінералізована молочна сироватка», - зазначає компанія.

«Ми прагнемо забезпечити дітей у всьому світі якісним харчуванням. Якщо у певній країні є нагальна потреба в нашій продукції – ми готові до співпраці», – коментують у компанії.

На виставці ТОВ «Хорольський завод дитячого харчування» планує знайти нових партнерів, зокрема у країнах Близького Сходу, Північної Африки та Латинської Америки, де є високий попит на якісне дитяче харчування. Компанія також зацікавлена у розширенні на ринки Європи та Південно-Східної Азії.

ТОВ «Прайм Снек»: здорові снеки для всього світу

Ще один український учасник виставки, ТОВ «Прайм Снек» (ТМ «snEco»), що спеціалізується на здорових снеках, презентує інноваційний продукт – натуральні снеки «snEco» на основі 100% сиру. Ці снеки популярні завдяки своєму тривалому терміну зберігання без консервантів і чудовому смаку.

Після релокації з Харкова до Мукачева влітку 2022 року, компанія зуміла повністю відновити своє виробництво. «Ми були змушені перевезти все – від обладнання до персоналу. Незважаючи на всі труднощі, ми продовжуємо зростати», – розповідають у ТОВ «Прайм Снек».

Важливим досягненням цього року стало здобуття SIAL Innovation Award 2024, що підтвердило інноваційність продукції та значно підвищило репутацію бренду на міжнародній арені. Ця нагорода стала важливим кроком у розвитку компанії, відкривши нові можливості для партнерства та зростання на глобальному рівні.

На виставці «SIAL Paris 2024» компанія планує продовжити презентувати свої снеки на європейському ринку, шукаючи нові канали збуту для продуктів, орієнтованих на споживачів, які надають перевагу здоровому та смачному харчуванню.

ТОВ «Дубномолоко»: українські сири для європейських гурманів

ТОВ «Дубномолоко» (ТМ «КОМО»), відоме своєю торгівельною маркою «КОМО», вперше бере участь у виставці «SIAL Paris». Компанія планує представити асортимент твердих сирів, розроблених за власними рецептами, а також плавлений сир у зручному тюбику – новинку, яка вже викликає зацікавленість у потенційних партнерів.

«Ми постійно вдосконалюємось, зберігаючи безкомпромісну якість», – додають у компанії.

Дубномолоко планує використати цю виставку для виходу на нові ринки Європи. Основні завдання компанії – зміцнення позицій у Великобританії, Нідерландах та Німеччині. Про свій перший досвід участі у виставці «Anuga Dairy 2023» компанія нещодавно розповідала у відео.

Молочна компанія «Галичина»: амбіції на ринку ЄС

Молочна компанія «Галичина» (ТМ «Галичина»), одна з провідних в Україні, вже має успішний досвід участі у міжнародних виставках, таких як «ANUGA-2023». Завдяки підписаним контрактам із компаніями з Італії та Нідерландів, компанія «Галичина» активно розвиває свою присутність на ринках ЄС.

На SIAL Paris 2024 компанія презентує нову лінійку йогуртів з екзотичними смаками та інші молочні продукти (йогурти, кефір, ряжанку, вершкове масло) та рослинні напої.

«Ми надзвичайно пишаємося тим, що наша продукція виготовляється з молока, зібраного в екологічно чистому регіоні Карпат. Це поєднання української якості та європейських стандартів», – підкреслюють у компанії. «Наші амбіції — зміцнити позиції на ринку ЄС, представляти українську продукцію на міжнародній арені й показати, що українські молочні вироби можуть успішно конкурувати з найкращими європейськими брендами».

Первомайський молочноконсервний комбінат: традиції та інновації

Первомайський молочноконсервний комбінат (ТМ «Волошкове поле») вперше братиме участь у виставці «SIAL Paris», проте компанія вже має досвід міжнародних виставок: «Виставка - це завжди потужний поштовх до розвитку підприємства і пошуку нового асортименту. Остання виставка «Anuga» надихнула нашу групу компаній на створення глазурованих сирків в кольоровій глазурі», - цього року про сирки в кольоровій глазурі також буде заявлено на стенді компанії. Підприємство також презентуватиме свої молочні консерви, які є бестселерами на українському ринку, а також новинки – згущене молоко з ароматом горіха, ванілі, кави та какао.

«Ми маємо амбітні плани щодо розширення на ринки Франції, Португалії та країн Бенілюксу», – коментують у компанії.

ТОВ «Органік Мілк»: органічна продукція з турботою про споживачів

ТОВ «Органік Мілк» (ТМ «Organic Milk») — це визнаний український бренд, який понад десять років займається виробництвом органічної молочної продукції. Підприємство має перший в Україні завод з виробництва органічної молочної продукції з власної сировини. Наразі компанія виробляє понад 60 позицій продукції, серед яких молоко, кефір, сметана, йогурти, різні види сирів, сиркові маси з ваніллю, згущене молоко, вершкове масло, а також лінійка безлактозної продукції. 

«Наші плани на наступний рік включають розширення асортименту на внутрішньому ринку та розширення експортних ринків нашої продукції. Для досягнення другого ми активно вивчаємо ринок Європи та беремо участь у міжнародних виставках», — наголошують у ТОВ «Органік Мілк». 

Худобу на фермі годують виключно сертифікованими органічними кормами. Виробник також піклується про благополуччя тварин, які мають вільний доступ до вигульних майданчиків. Всі етапи виробництва «від лану до полиць магазинів» відповідають високим вимогам органічного законодавства України та Європейського Союзу, що суворо контролюються органом сертифікації «Органік Стандарт». 

Висновок

Участь українських компаній у SIAL Paris 2024 є важливим кроком до глобального визнання. Від новаторських дитячих продуктів до здорових снеків і традиційних молочних виробів – українські виробники готові вражати світ. Завдяки таким подіям, як SIAL, вони отримують можливість знайти нових партнерів, укласти вигідні контракти та продемонструвати свою конкурентоспроможність на світовому ринку. Потужності усіх представлених на національному стенді на Sial Paris 2024 молочних компаній внесені до відповідного переліку перевірених потужностей, які мають право експорту до країн ЄС. Попереду – нові виклики та можливості для українського бізнесу.

Дізнайтеся більше про компанії та їхню продукцію. 

 

Національний стенд України на виставці «SIAL Paris 2024» організований Ukrainian Food Association під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес і платформи «Nazovni» та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); Європейського Союзу та Уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
logo
Виставкова діяльність
Україна на Smart Country Convention 2024
Smart Country Convention — міжнародна виставка, яка присвячена питанням цифровізації державного управління й наданню державних послуг та спрямована на розвиток розумних міст та регіонів.
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Innotrans 2024: результати виставки

Офіс з розвитку підприємництва та експорту й національний проєкт Дія.Бізнес спільно з партнерами організували Національний павільйон України на виставці «Innotrans 2024», яка проходила  24-27 вересня 2024 року в Берліні.

Виставкова діяльність
Україна на BIOFACH 2024
BIOFACH — щорічна міжнародна та найбільша виставка у Європі, що проходить у м. Нюрнберг, Німеччина, та охоплює сферу органічних харчових продуктів та напоїв. Виставка відбудеться 13-16 лютого 2024 року у виставковому центрі «NürnbergMesse».
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Anuga Organic 2023
7–11 жовтня 2023 року у німецькому місті Кельн пройде одна з найбільших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв «Anuga 2023». Захід проводять щодва роки у виставковому центрі «Koelnmesse».