Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українські компанії дослідили ринок Нідерландів: підсумки Market Orientation Mission

29.05.2025, 11:49

З 20 до 23 травня 2025 року відбувся бізнес-тур до Нідерландів для представників українського органічного сектору. У поїздці взяли участь 10 малих і середніх підприємств із семи регіонів України, які є експортерами органічної ягідної продукції. Крім того, долучилися представники бізнес-об’єднань: Асоціація «Ягідництво України»громадська спілка «Органічна Ініціатива» й Офіс з розвитку підприємництва та експорту

10 українських експортерів органічної продукції

ТОВ «Біонеріка» 

ФГ «Золота Ягода»

ТОВ «Органік Експерт»

ТОВ «Вест Беррі»

ТОВ «Кам’янка-Бузький завод продовольчих товарів»

ТОВ «Поділляагробізнес» 

ТОВ «Диво Ягода»

ТОВ  «Лаки – 2017»

ТОВ  «Сав Агро Партнер»

 

ТОВ «Торіс»

Учасники Market Orientation Mission ознайомилися з вимогами та особливостями збуту органічних й неорганічних ягід у Нідерландах, трендами цього ринку, зосередили увагу на важливості довготривалого партнерства та стратегічного планування, налагодили нові ділові контакти. 

Протягом чотирьох днів вдалося відвідати орієнтовно 10 потенційних торговельних партнерів, а також поспілкуватися з трьома міжнародними бізнес-асоціаціями, серед яких:

  • Origin & Amsterdam— імпортер / дистриб’ютор органічних товарів, включно із замороженими фруктами.

  • BioNext — нідерландська галузева організація, яка об’єднує фермерів, переробників, трейдерів та спеціалізовані магазини.

  • Green Organics— органічний гуртовий продавець та організатор ланцюга постачань свіжих і заморожених фруктів та овочів.

  • Fresh Forward— один з провідних селекціонерів фруктів у Північній Європі, що спеціалізується на яблуках та полуниці.

  • Bidfood — провідний у Нідерландах гуртовий продавець харчових продуктів для закладів харчування.

  • Helsu Foods — спеціаліст з глобального постачання заморожених харчових інгредієнтів для промислового ринку.

  • Tradin Organic— постачальник преміальних, сертифікованих органічних харчових інгредієнтів.

  • Netra Agro — спеціалізується на імпорті та дистрибуції високоякісних заморожених фруктів, овочів та пюре.


Особливе місце у програмі бізнес-туру посіло відвідування міжнародної виставки World of Private Label International Trade Show (PLMA) в Амстердамі. Захід щорічно збирає сотні виробників, баєрів і ритейлерів з усього світу та є однією з ключових платформ для налагодження ділових контактів в індустрії private label. 

Колективний стенд України організований Асоціацією «Ю-Фуд» за підтримки Офісу з розвитку підприємництва та експорту. Участь взяли такі компанії:

У межах бізнес-туру учасники провели понад 15 зустрічей з представниками переробних підприємств, гуртовими постачальниками продукції, трейдерами з Нідерландів, Швейцарії, Бельгії, Іспанії, Швеції, Франції, Данії.

Market Orientation Mission — важливий кроком у формуванні нових експортних можливостей для компаній українського органічного сектору. Учасники здобули практичні знання, зміцнили зв’язки з європейськими партнерами та повернулися з новими ідеями для масштабування свого бізнесу.

Детальніше про відібрані компанії за посиланням.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Колективний стенд України на Stockholm Tech Show 2024
Stockholm Tech Show - найважливіша технологічна подія на скандинавському ринку, яка проходитиме 22 та 23 травня 2024 року у Швеції й обʼєднує понад 6 000 відвідувачів, серед яких покупці високотехнологічних рішень, інвестори, ІТ-лідери й технологічні новатори. 
logo
Виставкова діяльність
Україна на Smart Country Convention 2024
Smart Country Convention — міжнародна виставка, яка присвячена питанням цифровізації державного управління й наданню державних послуг та спрямована на розвиток розумних міст та регіонів.
Виставкова діяльність
24 українські компанії презентували органічну продукцію на BIOFACH 2025
24 українські компанії презентували органічну продукцію на BIOFACH 2025, яка відбулася 11–14 лютого в німецькому Нюрнберзі.
logo
Виставкова діяльність
Українські компанії відкрили нові шляхи для масштабування: підсумки торговельної місії до Латвії
7-8 квітня 2025 року відбулася торговельна місія до Латвії, організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини.