Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українські компанії дослідили ринок Нідерландів: підсумки Market Orientation Mission

29.05.2025, 11:49

З 20 до 23 травня 2025 року відбувся бізнес-тур до Нідерландів для представників українського органічного сектору. У поїздці взяли участь 10 малих і середніх підприємств із семи регіонів України, які є експортерами органічної ягідної продукції. Крім того, долучилися представники бізнес-об’єднань: Асоціація «Ягідництво України»громадська спілка «Органічна Ініціатива» й Офіс з розвитку підприємництва та експорту

Учасники Market Orientation Mission ознайомилися з вимогами та особливостями збуту органічних й неорганічних ягід у Нідерландах, трендами цього ринку, зосередили увагу на важливості довготривалого партнерства та стратегічного планування, налагодили нові ділові контакти. 

Протягом чотирьох днів вдалося відвідати орієнтовно 10 потенційних торговельних партнерів, а також поспілкуватися з трьома міжнародними бізнес-асоціаціями, серед яких:

  • Origin & Amsterdam— імпортер / дистриб’ютор органічних товарів, включно із замороженими фруктами.

  • BioNext — нідерландська галузева організація, яка об’єднує фермерів, переробників, трейдерів та спеціалізовані магазини.

  • Green Organics— органічний гуртовий продавець та організатор ланцюга постачань свіжих і заморожених фруктів та овочів.

  • Fresh Forward— один з провідних селекціонерів фруктів у Північній Європі, що спеціалізується на яблуках та полуниці.

  • Bidfood — провідний у Нідерландах гуртовий продавець харчових продуктів для закладів харчування.

  • Helsu Foods — спеціаліст з глобального постачання заморожених харчових інгредієнтів для промислового ринку.

  • Tradin Organic— постачальник преміальних, сертифікованих органічних харчових інгредієнтів.

  • Netra Agro — спеціалізується на імпорті та дистрибуції високоякісних заморожених фруктів, овочів та пюре.


Особливе місце у програмі бізнес-туру посіло відвідування міжнародної виставки World of Private Label International Trade Show (PLMA) в Амстердамі. Захід щорічно збирає сотні виробників, баєрів і ритейлерів з усього світу та є однією з ключових платформ для налагодження ділових контактів в індустрії private label. 

Колективний стенд України організований Асоціацією «Ю-Фуд» за підтримки Офісу з розвитку підприємництва та експорту. Участь взяли такі компанії:

У межах бізнес-туру учасники провели понад 15 зустрічей з представниками переробних підприємств, гуртовими постачальниками продукції, трейдерами з Нідерландів, Швейцарії, Бельгії, Іспанії, Швеції, Франції, Данії.

Market Orientation Mission — важливий кроком у формуванні нових експортних можливостей для компаній українського органічного сектору. Учасники здобули практичні знання, зміцнили зв’язки з європейськими партнерами та повернулися з новими ідеями для масштабування свого бізнесу.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Україна на BIOFACH 2024
BIOFACH — щорічна міжнародна та найбільша виставка у Європі, що проходить у м. Нюрнберг, Німеччина, та охоплює сферу органічних харчових продуктів та напоїв. Виставка відбудеться 13-16 лютого 2024 року у виставковому центрі «NürnbergMesse».
logo
Виставкова діяльність
Україна на Spielwarenmesse 2025

Українські розробники іграшок представлять країну на Spielwarenmesse 2025 — найбільшій світовій виставці іграшок та ігор, що проходить у Нюрнберзі (Німеччина) з 28 січня до 1 лютого 2025 року.

logo
Виставкова діяльність
Stockholm Tech Show 2025: інновації та нові партнерства для українських айтівців
Із 14 до 15 травня українські компанії взяли участь у Stockholm Tech Show 2025 — провідній технологічній виставці Швеції, яка зібрала понад 4 500 учасників, 250 експонентів та 250 спікерів з усього світу.
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на EuroShop 2023
У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.