Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Посилюємо міжнародну співпрацю: українська бізнес-делегація відвідає Латвію

07.04.2025, 16:05

10 українських компаній активно готуються представити свої товари та послуги під час Торговельної місії до Латвії, організованої Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини. Подія відбудеться в Ризі з 7 до 8 квітня 2025 року. 
Подія надає широкі можливості для налагодження партнерств у Латвії та виходу на ринок країн Балтії. Учасники матимуть хорошу можливість налагодити ділові відносини з потенційними партнерами, ознайомитися з особливостями латвійського ринку та зміцнити міжнародні бізнес-зв’язки.

У межах місії заплановані side-візити на локальні підприємства, бізнес-форум з презентаціями актуальних станів українського та латвійського ринків й індивідуальні B2B-зустрічі для компаній з обох сторін. До складу делегації увійшли провідні українські компанії в галузі транспорту, логістики, залізничної інфраструктури та IT-рішень. 

Компанії-учасниці торговельної місії до Латвії:

 

ТОВ «Альберт-Київгума Лтд»ТОВ «Сімбол Транспорт»ТОВ «ДДАП-РАКС»
ПП «Українська вагова компанія» ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод» (ТОВ «ПТРЗ»)ТДВ «Стрий Авто»
ТОВ «КЗЕСО»ТОВ «ТВІНКОР СИСТЕМС»ТОВ «Татра-Юг»

ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Ріст»

Компанії-учасники місії представляють широкий асортимент продукції та рішень для промисловості, транспорту й логістики. Зокрема, вони виготовляють та розробляють: осі для різних типів рухомого складу, автоматизовані системи оплати проїзду, обладнання для ремонту та модернізації тепловозів, трамвайні вагони й електротранспорт, трансформаторні підстанції та розподільчі пристрої, системи автоматизації і контрольно-вимірювальне обладнання, програмні IT-рішення, гумотехнічні вироби, вагове обладнання, а також продукцію для автомобільної промисловості.


Торговельна місія до Латвії стане важливим кроком для розвитку українського бізнесу, створить нові експортні можливості, сприятиме зміцненню економічних зв’язків між країнами.


Про відбір компаній-учасників торговельної місії до Латвії — за посиланням.

Каталог компаній-учасниць


My image

Довідково:

  • Торговельна місія до Латвії організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес у межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом й урядом Німеччини. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення найкращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: www.eu4business.org.ua. Зміст публікації є виключною відповідальністю Офісу з розвитку підприємництва та експорту й не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини.

  • Інформаційний партнер — видання «Залізничне постачання»

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Україна на Spielwarenmesse 2025

Українські розробники іграшок представлять країну на Spielwarenmesse 2025 — найбільшій світовій виставці іграшок та ігор, що проходить у Нюрнберзі (Німеччина) з 28 січня до 1 лютого 2025 року.

logo
Виставкова діяльність
Stockholm Tech Show 2025: інновації та нові партнерства для українських айтівців
Із 14 до 15 травня українські компанії взяли участь у Stockholm Tech Show 2025 — провідній технологічній виставці Швеції, яка зібрала понад 4 500 учасників, 250 експонентів та 250 спікерів з усього світу.
logo
Виставкова діяльність
Від візитера до експонента: шлях компанії «Арніка органік» та результати участі у BIOFACH 2023
Агропромислова група (АГ) «Арніка» («Арніка органік») — один з найбільших виробників та експортерів органічної сільськогосподарської продукції в Україні, а також один із найбільших органічних холдингів Європи за обсягом сертифікованого земельного банку.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.