Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Навчальна поїздка до Швеції: презентували вино та харчову продукцію

10.09.2024, 09:00

Програма з виходу на ринок Швеції для виробників харчових продуктів та вина «Export to Sweden» надає не лише актуальні теоретичні знання, а й можливість їх практично застосувати. 

 

Так, з 8 до 14 листопада 2023 року 18 українських виробників відвідало Стокгольм, щоб особисто поспілкуватися з ключовими шведськими роздрібними торговцями, краще зрозуміти попит, очікування споживачів, а також дізнатися про особливості співпраці на цьому ринку. 

 

Невідʼємною подією поїздки стала участь у фестивалі «Sthlm Food & Wine 2023». Це B2C-захід, на якому в межах Українського стенда площею 20 кв. м, 8 виробників вина й горіхів успішно презентували свою продукцію, яку залюбки дегустували ключові шведські імпортери. Окрім того, учасники особисто зустрілися з: 

- представниками Systembolaget — державної компанії, що має монополію на продаж алкоголю у Швеції,

- двома імпортерами винної продукції: Wine World та Racimo,

- категорійними менеджерами компанії «Axfood», до якої належить 300 власних магазинів, серед яких Hemköp, Handlar'n, Direkten та Tempo, та представниками однієї з найбільших у Швеції торгових мереж «Coop». 

Компанії-учасниці українського стенда

Перелік компаній

Walnut tree

Slow Walnuts

FILBERT

my Wine

ALCOLINE

Beykush Winery

Guliev Wine

Winehall

Українська експозиція привернула увагу сотень відвідувачів, які сповна оцінили якість нашої продукції. Оптимістично налаштовані на плідну співпрацю, адже українське  вино у 2022 році стало вибором експортерів із 49 країн світу.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Boutique Design New York 2023
Захід є провідною подією у сфері готельно-ресторанного бізнесу та інноваційним майданчиком для нетворкінгу, пошуку інтер’єрних рішень для сектору туризму, гостинності, який об’єднав дизайнерів інтер’єрів, архітекторів, агентів із закупівель, власників готелів, розробників з усього світу.
Виставкова діяльність
Україна на BIOFACH 2024
BIOFACH — щорічна міжнародна та найбільша виставка у Європі, що проходить у м. Нюрнберг, Німеччина, та охоплює сферу органічних харчових продуктів та напоїв. Виставка відбудеться 13-16 лютого 2024 року у виставковому центрі «NürnbergMesse».
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.
logo
Виставкова діяльність
Українські компанії дослідили ринок Нідерландів: підсумки Market Orientation Mission
З 20 до 23 травня 2025 року відбувся бізнес-тур до Нідерландів для представників українського органічного сектору.