Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Навчальна поїздка до Швеції: презентували вино та харчову продукцію

10.09.2024, 09:00

Програма з виходу на ринок Швеції для виробників харчових продуктів та вина «Export to Sweden» надає не лише актуальні теоретичні знання, а й можливість їх практично застосувати. 

 

Так, з 8 до 14 листопада 2023 року 18 українських виробників відвідало Стокгольм, щоб особисто поспілкуватися з ключовими шведськими роздрібними торговцями, краще зрозуміти попит, очікування споживачів, а також дізнатися про особливості співпраці на цьому ринку. 

 

Невідʼємною подією поїздки стала участь у фестивалі «Sthlm Food & Wine 2023». Це B2C-захід, на якому в межах Українського стенда площею 20 кв. м, 8 виробників вина й горіхів успішно презентували свою продукцію, яку залюбки дегустували ключові шведські імпортери. Окрім того, учасники особисто зустрілися з: 

- представниками Systembolaget — державної компанії, що має монополію на продаж алкоголю у Швеції,

- двома імпортерами винної продукції: Wine World та Racimo,

- категорійними менеджерами компанії «Axfood», до якої належить 300 власних магазинів, серед яких Hemköp, Handlar'n, Direkten та Tempo, та представниками однієї з найбільших у Швеції торгових мереж «Coop». 

Компанії-учасниці українського стенда

Перелік компаній

Walnut tree

Slow Walnuts

FILBERT

my Wine

ALCOLINE

Beykush Winery

Guliev Wine

Winehall

Українська експозиція привернула увагу сотень відвідувачів, які сповна оцінили якість нашої продукції. Оптимістично налаштовані на плідну співпрацю, адже українське  вино у 2022 році стало вибором експортерів із 49 країн світу.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Українські експортери органічної продукції на SIAL 2024
З 19 до 23 жовтня 2024 року Париж стане центром світової харчової промисловості завдяки виставці SIAL Paris 2024 — масштабному заходу, який збирає провідних гравців індустрії з різних куточків світу.
Виставкова діяльність
Контракти на постачання 4 тисяч тонн продукції: досвід участі компанії «Галекс-Агро» у BIOFACH 2024
Компанію «Галекс-Агро» заснували у 2008 році, щоб покращити якість безпечної та корисної органічної продукції.
logo
Виставкова діяльність
Від участі у BIOFACH 2023 до укладення контрактів на 700 000 євро: історія компанії «УКР-ВОЛНАТ»
УКР-ВОЛНАТ — підприємство родом з Хмельниччини, є одним з провідних постачальників волоських горіхів, що успішно представило свою продукцію на міжнародній виставці BIOFACH 2023 в межах Національного павільйону України й уклало контракти на загальну суму 700 000 євро.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.