Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Навчальна поїздка до Швеції: презентували вино та харчову продукцію

10.09.2024, 09:00

Програма з виходу на ринок Швеції для виробників харчових продуктів та вина «Export to Sweden» надає не лише актуальні теоретичні знання, а й можливість їх практично застосувати. 

 

Так, з 8 до 14 листопада 2023 року 18 українських виробників відвідало Стокгольм, щоб особисто поспілкуватися з ключовими шведськими роздрібними торговцями, краще зрозуміти попит, очікування споживачів, а також дізнатися про особливості співпраці на цьому ринку. 

 

Невідʼємною подією поїздки стала участь у фестивалі «Sthlm Food & Wine 2023». Це B2C-захід, на якому в межах Українського стенда площею 20 кв. м, 8 виробників вина й горіхів успішно презентували свою продукцію, яку залюбки дегустували ключові шведські імпортери. Окрім того, учасники особисто зустрілися з: 

- представниками Systembolaget — державної компанії, що має монополію на продаж алкоголю у Швеції,

- двома імпортерами винної продукції: Wine World та Racimo,

- категорійними менеджерами компанії «Axfood», до якої належить 300 власних магазинів, серед яких Hemköp, Handlar'n, Direkten та Tempo, та представниками однієї з найбільших у Швеції торгових мереж «Coop». 

Компанії-учасниці українського стенда

Перелік компаній

Walnut tree

Slow Walnuts

FILBERT

my Wine

ALCOLINE

Beykush Winery

Guliev Wine

Winehall

Українська експозиція привернула увагу сотень відвідувачів, які сповна оцінили якість нашої продукції. Оптимістично налаштовані на плідну співпрацю, адже українське  вино у 2022 році стало вибором експортерів із 49 країн світу.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Українські експортери органічної продукції на SIAL 2024
З 19 до 23 жовтня 2024 року Париж стане центром світової харчової промисловості завдяки виставці SIAL Paris 2024 — масштабному заходу, який збирає провідних гравців індустрії з різних куточків світу.
logo
Виставкова діяльність
Традиції з України, які смакують по-новому: Як ТМ «Галичина» завойовує європейські ринки на виставці ANUGA 2023
Молочна компанія «Галичина» – один із лідерів українського ринку кисломолочних продуктів. Підприємство вперше як учасник взяло участь у міжнародній виставці ANUGA 2023 у Німеччині, презентуючи свої натуральні кисломолочні продукти, зокрема йогурти та молочні напої, що викликали неабиякий інтерес у європейських партнерів.
Виставкова діяльність
Від участі у BIOFACH до укладення контрактів на пів мільйона євро: шлях органічного виробника «Еко Беррі»
«Еко Беррі» — фермерське господарство, яке займається органічним виробництвом на заході України в екологічно чистому регіоні поблизу Карпат.
logo
Виставкова діяльність
Потужна українська ІТ-делегація на GITEX EUROPE 2025
З 21 до 23 травня 2025 року українські айтівці доєдналися до участі в GITEX EUROPE 2025. Виставка відбулася у Берліні й об’єднала топові компанії, інвесторів, стартапи та інноваторів із понад 100 країн світу.