Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Навчальна поїздка до Швеції: презентували вино та харчову продукцію

10.09.2024, 09:00

Програма з виходу на ринок Швеції для виробників харчових продуктів та вина «Export to Sweden» надає не лише актуальні теоретичні знання, а й можливість їх практично застосувати. 

 

Так, з 8 до 14 листопада 2023 року 18 українських виробників відвідало Стокгольм, щоб особисто поспілкуватися з ключовими шведськими роздрібними торговцями, краще зрозуміти попит, очікування споживачів, а також дізнатися про особливості співпраці на цьому ринку. 

 

Невідʼємною подією поїздки стала участь у фестивалі «Sthlm Food & Wine 2023». Це B2C-захід, на якому в межах Українського стенда площею 20 кв. м, 8 виробників вина й горіхів успішно презентували свою продукцію, яку залюбки дегустували ключові шведські імпортери. Окрім того, учасники особисто зустрілися з: 

- представниками Systembolaget — державної компанії, що має монополію на продаж алкоголю у Швеції,

- двома імпортерами винної продукції: Wine World та Racimo,

- категорійними менеджерами компанії «Axfood», до якої належить 300 власних магазинів, серед яких Hemköp, Handlar'n, Direkten та Tempo, та представниками однієї з найбільших у Швеції торгових мереж «Coop». 

Компанії-учасниці українського стенда

Перелік компаній

Walnut tree

Slow Walnuts

FILBERT

my Wine

ALCOLINE

Beykush Winery

Guliev Wine

Winehall

Українська експозиція привернула увагу сотень відвідувачів, які сповна оцінили якість нашої продукції. Оптимістично налаштовані на плідну співпрацю, адже українське  вино у 2022 році стало вибором експортерів із 49 країн світу.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Як BIOFACH 2023 посприяв виходу українських органічних кавунів та динь на ринки ЄС
Аграрне підприємство «Дунайський аграрій» з Одещини, що спеціалізується на вирощуванні натуральних овочів, фруктів, зернових культур та виробництві продуктів тваринного походження, стало одним з учасників Національного павільйону України на найбільшій у світі виставці органічної продукції BIOFACH 2023.
logo
Виставкова діяльність
Традиції з України, які смакують по-новому: Як ТМ «Галичина» завойовує європейські ринки на виставці ANUGA 2023
Молочна компанія «Галичина» – один із лідерів українського ринку кисломолочних продуктів. Підприємство вперше як учасник взяло участь у міжнародній виставці ANUGA 2023 у Німеччині, презентуючи свої натуральні кисломолочні продукти, зокрема йогурти та молочні напої, що викликали неабиякий інтерес у європейських партнерів.
logo
Виставкова діяльність
Stockholm Tech Show 2025: інновації та нові партнерства для українських айтівців
Із 14 до 15 травня українські компанії взяли участь у Stockholm Tech Show 2025 — провідній технологічній виставці Швеції, яка зібрала понад 4 500 учасників, 250 експонентів та 250 спікерів з усього світу.
Виставкова діяльність
Посилюємо міжнародну співпрацю: українська бізнес-делегація відвідає Латвію
10 українських компаній активно готуються представити свої товари та послуги під час Торговельної місії до Латвії, організованої Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини.