Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний павільйон України на Innotrans 2024: результати виставки

27.09.2024, 15:12
Story Image

Офіс з розвитку підприємництва та експорту й національний проєкт Дія.Бізнес спільно з партнерами організували Національний павільйон України на виставці «Innotrans 2024», яка проходила  24-27 вересня 2024 року в Берліні.

Innotrans — найбільша міжнародна виставка транспортних технологій, яка обʼєднала 137 400+ відвідувачів зі 137 країн світу. На заході Україну представляли 22 компанії, 11 з яких презентували свою продукцію в межах Національного павільйону України.

Компанії, представлені Національним павільйоном України 

Перелік компаній
ТОВ «НВО «А.Т.О.Р.» ТОВ «ДДАП-РАКС» АТ «ДНІПРОВСЬКИЙ СТРІЛОЧНИЙ ЗАВОД»
ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» ТОВ «ЕДВАНТІС УКРАЇНА» ТОВ «ДМЗ «КАРПАТИ»
ТОВ «ПТРЗ» ТДВ «СТРИЙ АВТО» ТОВ «БЦЗ «ТРІБО»
ПП «НВФ «УВК» ТОВ «УКРСХІДІНДУСТРІЯ»

11 компаній-учасників павільйону провели 560+ зустрічей з імпортерами й дистрибʼюторами з країн ЄС та Близького Сходу, налагодили сотні релевантних контактів з потенційними замовниками, а також компанія «Стрий Авто» отримала замовлення на постачання сидінь для польських трамваїв. 

 

Окрім цього, Національний павільйон України відвідала делегація Єврокомісії, Надзвичайний і Повноважний Посол України у Федеративній Республіці Німеччина Олексій Макеєв і команда посольства та представники Deutsche Bahn AG.

Національний павільйон України на InnoTrans 2024 організований громадською організацією «Unite Ukraine» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, міжнародною платформою «NAZOVNІ» й за підтримки Посольства України в Німеччині. Інформаційний партнер — видання «Залізничне постачання».

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Колективний стенд України на Gastronord 2024
GastroNord 2024 — провідна міжнародна виставка Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає 7 400+ професійних відвідувачів з усього світу.
Виставкова діяльність
Від локального до глобального: як Wanted Vegan реалізує експортні амбіції
Вихід на міжнародні ринки став новим етапом розвитку для компанії «КР Інгредієнтс» (ТМ Wanted Vegan), яка спеціалізується на постачанні харчових інгредієнтів та виробництві рослинних альтернатив м’ясу та рибі.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.
Виставкова діяльність
Від дебюту на міжнародних виставках — до полиць європейських супермаркетів
«Мед України» — компанія, яка вже понад десять років займається переробкою меду та є одним із ключових гравців на українському ринку.