Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний павільйон України на Boutique Design New York 2023

16.09.2024, 14:00

12-13 листопада 2023 року в Нью-Йорку відбулася міжнародна торговельна виставка «Boutique Design New York 2023», де Україна вперше бере участь з Національним павільйоном загальною площею 36 м2.

Захід є провідною подією у сфері готельно-ресторанного бізнесу та інноваційним майданчиком для нетворкінгу, пошуку інтер’єрних рішень для сектору туризму та гостинності, а також слугує експозиційною зоною для презентації інтер’єрної продукції: освітлення, текстиль, меблі.

Захід є провідною подією у сфері готельно-ресторанного бізнесу та інноваційним майданчиком для нетворкінгу, пошуку інтер’єрних рішень для сектору туризму, гостинності, який об’єднав дизайнерів інтер’єрів, архітекторів, агентів із закупівель, власників готелів, розробників з усього світу.

11 українських компаній-учасниць протягом двох днів у Нью-Йорку розкривали експортний потенціал української меблевої промисловості та презентували власні вироби: текстиль, освітлення, меблі, проводили B2b-зустрічі з потенційними партнерами, переймали міжнародні тренди галузі та знайомилися з міжнародними колегами, обмінюючись з ними досвідом та ідеями.

Компанії-учасниці Національного павільйону України
Перелік компаній
Tivoli Меблевий парк
Re:Quiet Clayp
Mebus ADS
FIX Union Roomio
ARIA Ukraine ARTBUZ
Haus Mobel - immer zusammen

Українська експозиція привернула увагу сотень відвідувачів та представників всесвітньо відомих мереж сектору гостинності своїми сучасними та креативними інтер’єрними рішеннями.

Національний павільйон України на Boutique Design New York 2023 організований Львівським меблевим кластером спільно з державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» й національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

 

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Як BIOFACH 2023 посприяв виходу українських органічних кавунів та динь на ринки ЄС
Аграрне підприємство «Дунайський аграрій» з Одещини, що спеціалізується на вирощуванні натуральних овочів, фруктів, зернових культур та виробництві продуктів тваринного походження, стало одним з учасників Національного павільйону України на найбільшій у світі виставці органічної продукції BIOFACH 2023.
logo
Виставкова діяльність
Українські компанії відкрили нові шляхи для масштабування: підсумки торговельної місії до Латвії
7-8 квітня 2025 року відбулася торговельна місія до Латвії, організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.
Виставкова діяльність
Від дебюту на міжнародних виставках — до полиць європейських супермаркетів
«Мед України» — компанія, яка вже понад десять років займається переробкою меду та є одним із ключових гравців на українському ринку.