Моя ідея бізнесу народилася
ще навчаючися в Академії, тоді я почала працювати як архітектор і дизайнер. Колекцію FAINA я створила у 2014 році, як рефлексію на революцію Гідності та початок війни. Місія бренду — це популяризація української культури, традицій, наративів мовою дизайну. Завдяки різним напрямкам (архітектура, дизайн, культурні проєкти) вдавалось будувати різні взаємодії для просування ключової ідеї.
Корисний навик/звичка, який допомагає в роботі
Занурення і вивчення кожного питання з різних сторін, щоб повністю володіти ситуацією.
Три основних кити філософії мого бізнесу
Екологічність — в підходах, в матеріалах.
Інвестування в майбутнє.
Культурні проєкти — невідʼємна частина.
Криза в бізнесі та вихід з неї
Все вирішують кадри, а тому дуже важливо знайти однодумців.
Найкраща реклама
це коли клієнти лояльні та звертаються до тебе роками.
Гроші люблять
великі цілі.
Мій бізнес через 5 років
компанія співпрацює з найвпливовішими міжнародними брендами, присутність в музеях світу.
Я знаходжу натхнення/наповнення в
українських традиціях і культурі.
Новинка мого бізнесу
Майже все засновано не на новинах чи технологіях, а на зміні світосприйняття. Інвестування в спадок і формування його.
Запитання, яке б я хотіла почути для максимального розкриття своєї діяльності
Мене часто запитують про різне, проте питання «Що ми залишимо після себе?» найбільше відкликається.
Моя порада підприємцям
не зупинятися і вірити в себе.
Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.
Український бізнес продовжує демонструвати стійкість, інноваційність та амбіції щодо виходу на міжнародні ринки. Щоб допомогти компаніям на цьому шляху, створено програму «Розбудова регіональної інфраструктури підтримки експортерів»