Моя ідея бізнесу народилася
ще навчаючися в Академії, тоді я почала працювати як архітектор і дизайнер. Колекцію FAINA я створила у 2014 році, як рефлексію на революцію Гідності та початок війни. Місія бренду — це популяризація української культури, традицій, наративів мовою дизайну. Завдяки різним напрямкам (архітектура, дизайн, культурні проєкти) вдавалось будувати різні взаємодії для просування ключової ідеї.
Корисний навик/звичка, який допомагає в роботі
Занурення і вивчення кожного питання з різних сторін, щоб повністю володіти ситуацією.
Три основних кити філософії мого бізнесу
Екологічність — в підходах, в матеріалах.
Інвестування в майбутнє.
Культурні проєкти — невідʼємна частина.
Криза в бізнесі та вихід з неї
Все вирішують кадри, а тому дуже важливо знайти однодумців.
Найкраща реклама
це коли клієнти лояльні та звертаються до тебе роками.
Гроші люблять
великі цілі.
Мій бізнес через 5 років
компанія співпрацює з найвпливовішими міжнародними брендами, присутність в музеях світу.
Я знаходжу натхнення/наповнення в
українських традиціях і культурі.
Новинка мого бізнесу
Майже все засновано не на новинах чи технологіях, а на зміні світосприйняття. Інвестування в спадок і формування його.
Запитання, яке б я хотіла почути для максимального розкриття своєї діяльності
Мене часто запитують про різне, проте питання «Що ми залишимо після себе?» найбільше відкликається.
Моя порада підприємцям
не зупинятися і вірити в себе.
Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.