Джеф Мічелз
Генеральний директор Sierra Nevada Hospitality (Hotel Lumberjack, Sonora Inn, Sonora California)
Моя бізнес-ідея народилася
у 2021 в Києві у прекрасному просторі Кооператив. Там мене познайомили з молодим підприємцем зі сфери готельного бізнесу Василем Гроголем. Василь допоміг мені зрозуміти коктейль, який поєднує технології та сектор гостинності, та те, як це може стати початком неймовірного досвіду для гостей готелів. Це був момент ясності серед хаосу, де я побачив можливість вплести інновації в площину традиційної гостинності, створюючи гобелен незабутніх гостьових подорожей.
Корисні навички та звички в моїй робочій рутині — це
мистецтво адаптації. Це неоціненний навик, який рухає мене в підприємницькій діяльності. У динамічному просторі гостинності та технологій, вміння переорієнтовуватися, повторювати та приймати зміни є дуже важливим. Мова йде про здатність залишатися гнучкими в умовах невизначеності, безперервно вчитися і розвиватися, щоб задовольняти постійно мінливі потреби наших гостей та індустрії.
Найважливіша порада, яку я отримав
від мудрого наставника, який підкреслив силу наполегливості. Мені прищепили віру в те, що успіх визначається не відсутністю викликів, а наполегливістю у їх подоланні. Цей урок провів мене через вершини підприємництва, нагадуючи мені щоразу сприймати труднощі, як паливо для зростання.
Три основних складових моєї філософії бізнесу
Інновації. Ми постійно розширюємо межі своїх можливостей, постійно шукаємо нові технології та креативні рішення, щоб покращити досвід наших гостей.
Співпраця. Віримо у силу партнерства, у синергію між різноманітними талантами та перспективами для стимулювання інновацій та зростання.
Емпатія. В основі всього, що ми робимо, лежить глибока емпатія до наших гостей, членів нашої команди та нашої спільноти. Це про розуміння їх потреб, передбачення їх бажань та створення досвіду, який відгукується на глибинному рівні.
Кризові моменти в моєму бізнесі
розвивають стійкість, яка стає нашим найбільшим активом. Незалежно від того, чи стикаємося ми з економічним спадом або непередбачуваними викликами, ми бачимо у цьому нові можливості.
Концентруючись на інноваціях, відкритій комунікації та гуртуючи нашу команду навколо спільної візії, долаємо «турбулентні води» та виходимо з них сильнішими, ніж будь-коли.
Найкраща реклама — це
не біг борд чи цікавий слоган, це шаленіючий прихильник. Коли гості стають амбасадорами нашого бренду, коли вони діляться власним неповторним досвідом із друзями та сім’єю, тоді наша ідея та посил — найпотужніші. Така реклама — автентичний сторітелінг, який виходить за межі маркетингових трюків і сприяє встановленню справжніх зв'язків.
Гроші люблять
ціль. Коли вони інвестуються з певним наміром та баченням, вони стають каталізатором для трансформаційних змін. Незалежно від того, чи це стимулювання інновацій, чи це підтримка членів нашої команди, чи це внесок у розвиток нашої спільноти, кожен долар має потенціал для створення значущого впливу та стимулювання сталого зростання.
Мій бізнес через 5 років
буде в авангарді інновацій у сфері гостинності, встановлюючи нові стандарти розкішного відпочинку в цифрову епоху. В планах розширення нашої присутності, плавно інтегруючи передові технології з неперевершеним обслуговуванням гостей, щоб створити захоплюючі подорожі.
Своє натхнення я знаходжу
на перетині творчості та технологій, де уява не знає меж, а інновації не знають кордонів. Незалежно від того, чи створюєте ви бездоганний досвід для гостей, чи розробляєте новаторське рішення, саме прагнення вийти за межі та кинути виклик статусу-кво підживлює мою пристрасть і приносить задоволення від моєї справи.
Нові технології/інновації в моєму бізнесі — це
поєднання штучного інтелекту та персоналізованого досвіду гостей. Використовуючи можливості штучного інтелекту, ми можемо передбачати вподобання гостей, адаптувати послуги в режимі реального часу та створювати індивідуальний досвід, який резонує на глибоко особистісному рівні.
Запитання, яке я б хотів почути для максимального розкриття своєї роботи
Я б хотів, щоб мене запитали про трансформаційний вплив наших технологічних ініціатив на задоволеність та лояльність гостей. Це запитання дозволить мені продемонструвати, що інновації — це не просто модне слово, а реальна сила для створення незабутніх моментів і зміцнення зв'язків з нашими гостями на все життя.
Моя порада підприємцям — це
мрійте сміливо, дійте відважно і сприймайте невдачі як сходинку до успіху.
На шляху підприємництва будуть перешкоди та виклики, але саме ті, хто наполегливо та цілеспрямовано працює, зрештою реалізують своє бачення та залишають по собі спадок.
Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.