Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

єРобота: як грант допоміг українському виробнику одягу та взуття відновити та розвивати бізнес

10.01.2024, 14:00

«Спочатку це була взагалі не моя історія, бізнес започаткувала моя знайома, але потім вона завагітніла і вже не могла приділяти роботі багато часу. Так до справи приєдналась я», — розповідає Людмила Кирилова, співвласниця бренду Miracle Kids, про свій шлях у бізнесі. Перші кроки були непростими: треба було розібратись, як працює фешн-індустрія, що таке виробництво одягу та взуття, де брати матеріали тощо. Вперед рухала цікавість та прагнення зробити по-справжньому WOW-продукт.

 

Криза стала поштовхом для розвитку

Бізнес поступово розвивався, але пандемія коронавірусу внесла свої корективи. Miracle Kids об'єднав декілька магазинів дитячого одягу, які мали спільну аудиторію. Таке рішення стало порятунком для усіх учасників. Так, кризова ситуація стала поштовхом для нового етапу масштабування власної справи.

Саме в цей час Людмила вирішила відшивати одяг не тільки для дітей, але й для їхніх батьків — створювати повноцінні сімейні луки. З'явилась перспектива розширення виробництва.

My image

 

Розширення в умовах війни

Новим викликом для бізнесу стало повномасштабне вторгнення. Співвласниця болісно переживала зміни: багато членів колективу поїхали з країни, виробництво зупинилось і було незрозуміло що робити далі.

«Десь наприкінці березня 2022 я відкрила соціальні мережі магазину і побачила запити від клієнтів: «Чи ви вже відкрились?». Так я зрозуміла, що є попит і треба братись до роботи», — Людмила Кирилова, співвласниці бренду одягу та взуття 

Про грант «Власна справа» Людмила дізналась від брата, який пішов захищати країну. Чоловік хотів, щоб сестра менше хвилювалась й змістила свою увагу на роботу. І все вийшло. Грантові кошти витратили на нове обладнання, що дало змогу нарешті відновити й розширити виробництво та збільшити оберти бізнесу. Зараз Miracle Kids — бренд, який не тільки продає якісний і стильний дитячий одяг, а й підтримує благодійні ініціативи та розвиває власне виробництво.

My image

Довідково:

Урядова грантова програма «єРобота» діє з 1 липня 2022 року і передбачає підтримку малого і середнього бізнесу. Серед її переваг — можливість для кожного охочого створити чи розвивати власний бізнес за напрямками:

  • Грант на власну справу

  • Грант на переробне підприємство

  • Грант для ветеранів та членів їхніх сімей

  • Грант на сад

  • Грант на теплицю

Програму запущено з ініціативи Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Міністерства економіки України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством аграрної політики та продовольства України, Державною службою зайнятості України та Ощадбанком.

Державна програма підтримки підприємців «єРобота»
Історія від
Державна програма підтримки підприємців «єРобота»
Інші історії
Всі історії
logo
Жіноче підприємництво
Як учасниці онлайн-академії «Мрій та Досягай» досягають успіху у власному бізнесі
Успішна власна справа — надійний шлях виходу зі складних обставин, в яких опинилися українські жінки-переселенки. Щоб підтримати таких жінок та допомогти їм відкрити чи розвинути свій бізнес, створено онлайн-академію «Мрій та Досягай».
logo
Жіноче підприємництво
Історії успіху фіналісток Grand Pitch Day освітньо-грантової програми «Початок»
Освітньо-грантова програма «Початок» — проєкт, який об’єднав понад 6 000 жінок з усієї України. Ініціатива була створена, щоб підтримати майбутніх та досвідчених підприємиць у їхньому прагненні до розвитку бізнесу.
logo
Жіноче підприємництво
Апсайклінг як бізнес-стратегія
Стійка та відповідальна мода — це не просто «перешив старе в нове», а складний процес, який вимагає креативності та наполегливості. Якщо ви плануєте створювати власний бренд, важливо не лише знайти свою нішу, а й навчитися доносити свої цінності до споживачів.
logo
Жіноче підприємництво
«Освіта — ключ до успіху»: вплив жіночого акселератора «Відважна» на розвиток бренду VM way
Шлях до підприємництва може бути не завжди простим. Проте важливо не зупинятись і користуватись безоплатними можливостями для розвитку бізнесу. Яскраве тому свідчення — приклад Валентини Павалюк, переможниці першого сезону жіночого візійного бізнес-акселератора «Відважна».