Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Gulfood 2025: як Україна презентувала експортний потенціал агрохарчового сектору

25.02.2025, 10:00

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) проходила одна з найбільших та найвпливовіших світових виставок харчових продуктів і напоїв — Gulfood, що цьогоріч відзначала своє 30-річчя. Головна виставка харчових продуктів на Близькому Сході стала рекордною за кількістю учасників, зібравши 5 500+ експонентів зі 129 країн, що представили понад мільйон найменувань продукції.

My image

 

Потенціал агрохарчового сектору 

Український агрохарчовий сектор на п'ятьох національних стендах експозиціях та індивідуальних експозиціях представляли 52 компанії. Це експортери органічної продукції, зернових культур, круп та бобових, снеків, горіхів, дитячого харчування, заморожених овочів, фруктів, ягід, соків, молочної продукції, олії, борошна, макаронних та хлібопекарських виробів, солодощів, насіння, яєць, соусів та томатної пасти, м’ясних продуктів, напівфабрикатів та харчових добавок.

Цьогоріч під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, Офіс з розвитку підприємництва та експорту за підтримки партнерів організував 2 Національних стенди під експортним брендом Trade with Ukraine. Відтак, *Національний стенд України (Hall Trade Centre Arena, Stand S-151) об'єднав 10 виробників харчової продукції, зокрема й 7 органічних експортерів виробників, а експонентами першого **Національного молочного стенда України (Hall Al Mustaqbal Plaza, Stand MP-D18) стали 5 виробників сирів, сирних снеків, вершкового масла та спредів, молока, вершків, а також рослинних альтернатив молочній продукції.

My image
Візит Надзвичайного Повноважного Посла України в ОАЕ на Національний молочний стенд України

Національні стенди України відвідав й Надзвичайний і Повноважний Посол України в Об’єднаних Арабських Еміратах Дмитро Сенік. Експоненти презентували йому продукцію та поділились напрацюваннями перших днів роботи на експозиціях.

Дмитро Сенік наголосив на використанні потенціалу, що відкриває новопідписана Угода про Всеосяжне економічне партнерство між Україною та ОАЕ. Надзвичайний і Повноважний Посол України в ОАЕ також заохотив українські компанії користуватись наявними інструментами державної підтримки з просування експорту.

My image
Візит Надзвичайного Повноважного Посла України в ОАЕ на Національний стенд України (Hall Trade Centre Arena, стенд S-151)
My image
Надзвичайний і Повноважний Посол України в ОАЕ дегустує сирні кульки бренду sNeco (Hall Al Mustaqbal Plaza, Stand MP-D18)

Результати Gulfood 2025

За підсумками п’яти днів плідної роботи експоненти Національного стенда України провели 530+ B2B-зустрічей. Відвідувачами стали імпортери з Індії, Об'єднаних Арабських Еміратів, Саудівської Аравії, Оману, Лівану, Ірану, Іраку, Грузії, Малайзії, Японії, Південної Кореї, Єгипту, Греції, Румунії, Чехії, Польщі, Франції, Великої Британії, Туреччини, Італії та Хорватії. Детальніше ознайомитися з профілями та продукцією компаній-учасників можна за посиланням.

Учасники Національного молочного стенда України провели понад 300+ B2B-зустрічей з представниками бізнесу з Кіпру, Ізраїлю, Узбекистану, Грузії, Вірменії, Об'єднаних Арабських Еміратів, Індії, Бразилії, Німеччини, Марокко, Малайзії, Таїланду, Таджикистану, Панами, Лівану, Сінгапуру, В'єтнаму та Філіппін. Для всіх компаній-учасників молочної експозиції участь у Gulfood стала дебютною. Детальніше ознайомитись з профілями та продукцією компаній-учасників можна за посиланням

Дві компанії з українських національних експозицій потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025:

  • Сирні кульки від ТОВ «ПРАЙМ СНЕК» (TM sNeco) — у категорії Best Ready-to-Eat Product.

  • Органічне дитяче харчування від ТОВ «ДПК «ВАЙЗ» (TM Dear Baby) — у категорії Best Snacks/Baked Products.

Окрім того, в офіційному дайджесті Gulfood сирні кульки від ТОВ «ПРАЙМ СНЕК» були відзначені в категорії Next Level Product, що підтверджує їх інноваційність та унікальність. 

Вперше власною експозицією (Hall Za’abeel Plaza, Stand ZP-C3) на Gulfood також представлена Українська бобово-соєва асоціація (УБСА), експонентами якої стали 4 вітчизняні компанії. Окрім цього, на виставці представлені колективні стенди України (S2-D44 -S2-E61 / S2-308-316), організовані ГС «Український експортний альянс» та ТОВ «Центр підтримки експорту КТПП» у партнерстві з ГС «Український HORECA Кластер». 

My image

Довідково:

Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
10 українських IT-компаній представлені на Stockholm Tech Show 2024

У Швеції завершилися найважливіша технологічна виставка на скандинавському ринку — Stockholm Tech Show, яка обʼєднала покупців високотехнологічних рішень, інвесторів, розробників, ІТ-лідерів і технологічних новаторів. Головними темами цьогорічного заходу стали: AI & Big Data, Cyber Security & Cloud, Data Center, DevOps та Mobility.

Виставкова діяльність
Від локального до глобального: як Wanted Vegan реалізує експортні амбіції
Вихід на міжнародні ринки став новим етапом розвитку для компанії «КР Інгредієнтс» (ТМ Wanted Vegan), яка спеціалізується на постачанні харчових інгредієнтів та виробництві рослинних альтернатив м’ясу та рибі.
logo
Виставкова діяльність
Від візитера до експонента: шлях компанії «Арніка органік» та результати участі у BIOFACH 2023
Агропромислова група (АГ) «Арніка» («Арніка органік») — один з найбільших виробників та експортерів органічної сільськогосподарської продукції в Україні, а також один із найбільших органічних холдингів Європи за обсягом сертифікованого земельного банку.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.