Як створити корпоративну телефонну мережу з мобільних та фіксованих номерів?
24 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Київстар
Що таке віртуальна мобільна АТС?
У веденні успішного бізнесу чималу роль відіграє якісний зв'язок. Проте, щоб налагодити надійну телефонну мережу для корпоративних потреб, сьогодні не потрібно переплачувати за обладнання, монтаж і подальше обслуговування офісних АТС.
З усіма задачами впорається Віртуальна мобільна АТС — хмарна технологія, яка дозволяє об’єднати всі мобільні й фіксовані телефонні номери компанії в єдину корпоративну мережу, автоматично розподіляти вхідні виклики, здійснювати багато одночасних дзвінків, вести статистику й запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз’єднання зв’язку, а також інтегрувати корпоративну телефонну мережу в IT-системи клієнта. Така АТС добре поєднується і з певними СRM-системами, що дозволяє не пропустити жодного дзвінка клієнта, відстежувати дзвінки, записувати їх, а також контролювати роботу відділів продажів та мати швидкий доступ до історії спілкування з кожним клієнтом. Так можна керувати бізнесом навіть з іншої частини світу, тримаючи під контролем усі процеси та комунікації.
Переваги віртуальної АТС
Станція дає змогу підключити до одного комунікаційного центру як стаціонарні, так і мобільні номери. Таким чином, на одному номері можна розгорнути цілий контакт-центр або ж відділ продажів, а управляти всією мережею зручно і просто через інтуїтивно зрозумілий веб-портал.
Запис телефонних розмов, статистика викликів, список небажаних номерів — це оберігає від ймовірних зловживань недобросовісних працівників та допомагає контролювати якість обслуговування клієнтів, глибше пізнавати їхні потреби, а також покращити співпрацю.
Ви можете формувати клієнтську базу за вхідними дзвінками на мобільні або ж фіксовані номери; відстежувати і розподіляти навантаження між операторами вашого контакт-центру, працівниками відділу продажів чи обслуговування, вивчати економічну доцільність телефонних викликів з метою реклами і багато іншого, що зі звичайними офісними АТС складно навіть уявити.
Як це працює?
Для роботи з Віртуальною мобільною АТС клієнт використовує потужності компанії-мобільного оператора. Хмарний сервіс пропонує ті самі переваги, що й стаціонарна офісна АТС.
Для чого потрібна АТС?
За допомогою АТС мобільний і фіксований зв’язок перетворюються на єдиний ефективний інструмент для спілкування з клієнтами, партнерами й колегами.
Це хмарна технологія, яка працює одночасно с мобільними та фіксованими номерами, для її підключення не потрібно покупати вартісне устаткування — все працює на обладнанні оператора. Заощаджені на купівлі або оренді дорогого цифрового обладнання для офісу кошти ви можете вкласти в розвиток вашого бізнесу.
Як Віртуальна мобільна АТС допоможе бізнесу?
Визначайте потреби клієнтів
Аналізуйте звернення ваших клієнтів і покращуйте роботу відділу продажів чи контакт-центру за допомогою функції запису телефонних розмов:
- записуйте розмови з мобільних і фіксованих телефонних номерів;
- прослуховуйте записані розмови на веб-порталі;
- передавайте записані розмови в CRM-системи;
- використовуйте 200 годин запису на один телефонний номер з циклічним перезаписом.
Ваші працівники телефонують кудись у приватних справах, а вам доводиться оплачувати рахунки? З Віртуальною мобільною АТС можливо:
- заборонити деякі види викликів (наприклад, міжнародні дзвінки чи виклики на платні розважальні номери);
- переглядати повну статистику викликів за всіма номерами вашої компанії.
Спрощуйте комунікацію
Номери ваших працівників можуть змінюватися, але завдяки Віртуальній мобільній АТС зміна номера не завдасть колегам незручностей. Короткий номер завжди залишається за посадою й функцією, незалежно від зміни контакту.
- Об’єднання номерів у єдину мережу з короткою нумерацією;
- призначення коротких номерів в режимі онлайн;
- без тарифікації всередині корпоративної мережі.
Оперативно реагуйте на дзвінки, продавайте більше та ефективніше
Зазвичай клієнт не чекає на лінії понад 30 секунд. З Віртуальною мобільною АТС менеджери компанії зможуть оперативно реагувати на всі звернення.
- Ручний чи автоматичний розподіл викликів;
- інтерактивний розподіл викликів на групу номерів (IVR);
- паралельний виклик на мобільний і міський номери;
- єдиний номер для філіалів у різних містах;
- всі вихідні виклики з єдиного номера.
Керуйте своєю мережею
Можна швидко організувати, масштабувати телефонну мережу й керувати нею онлайн, не купуючи дорогу офісну АТС.
- Функції сучасної мобільної АТС доступні для стаціонарних і мобільних номерів;
- оперативне підключення користувачів;
- конфігурація мережі через інтуїтивно зрозумілий веб-портал.
Автоматизуйте процеси
- Передавайте інформацію про виклики (вхідні чи вихідні) з ваших мобільних чи стаціонарних телефонів у CRM-систему;
- телефонуйте з мобільних чи стаціонарних телефонів за допомогою CRM-системи;
- передавайте статистику дзвінків з мобільних чи стаціонарних телефонів у CRM-систему.
Взаємодійте з партнерами
- Організовуйте аудіоконференції й керуйте ними за допомогою веб-інтерфейсу сервісу Smart conference. Сучасна платформа сама сповістить учасників про час проведення, контактний телефон, пароль доступу й запросить їх на конференцію.
- Аудіоконференції до 128 учасників;
- керування ходом конференції на веб-порталі;
- звіт про проведення конференції;
- аудіозапис проведеної конференції.
Будьте на зв’язку з командою
- записуйте повідомлення на веб-порталі;
- плануйте розсилку повідомлень;
- отримуйте звіти про доставку повідомлень.
Функції, які можна налаштувати у Віртуальній мобільній АТС
IVR
Це Інтерактивне голосове меню (IVR), за допомогою якого можна покращити телефонне обслуговування клієнтів. За допомогою голосових повідомлень, які чує абонент, забезпечується розподіл усіх вхідних викликів, що поступили на контактний номер, мінімізується кількість пропущених викликів та надається корисна інформація клієнтам, які очікують на лінії.
Чорний та білий списки
Захист телефонних номерів від небажаних викликів та телефонного спаму – ось для чого потрібна функція «Чорний та білий списки». Забороняйте надходження на ваші номери дзвінків від абонентів з певними номерами або абонентів певних мереж. Також ви можете створити список абонентів та приймати лише їхні виклики.
Група пошуку вільного абонента
Ця функція надає можливість покращити телефонне обслуговування клієнтів. Завдяки автоматичному розподілу всіх вхідних викликів на ваш номер, мінімізується кількість пропущених викликів та час, протягом якого клієнти чекають на лінії.
Паралельний виклик
У вас є фіксований і мобільний номер? Використовуйте «Паралельний виклик», щоб одночасно приймати дзвінки на обидва номери і бути завжди на зв’язку.
Перехоплення виклику
Функціонал дозволяє перехоплювати виклики, які надходять на телефонні номери різних співробітників. Таким чином зменшується кількість пропущених викликів, а взаємодія з клієнтами виходить на новий рівень.
Заборона вихідних викликів
Потрібно дещо зменшити витрати на зв'язок? Можна заборонити виклики за кордон або на інші дорогі тарифні напрямки.
Короткі номери
Спростити та оптимізувати бізнес-процеси дозволяє скорочена нумерація. Це номери з кількох цифр, які легко запам’ятати та швидко набирати. Їх можна призначити як мобільним так і фіксованим телефонним номерам.
Запис розмов
Функціонал дозволяє записувати розмови з клієнтами та контролювати завдяки цьому роботу відділів продажів. А також надає швидкий доступ до історії спілкування з кожним клієнтом.
Smart conference
Ви можете заощаджувати час на відрядженнях чи поїздах на зустрічі — проводьте наради за допомогою аудиоконференцій.