Які вимоги до кол-центрів в США і ЄС?
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Avitar
Які вимоги до кол-центрів в США і ЄС?
Аналогічні принципи закладені і в регулюванні роботи кол-центрів. Вимоги стають дедалі жорсткішими: якщо під час дзвінка користувачеві пропонується товар або послуга - про це одразу необхідно повідомити користувача.
Якщо дзвінок записується, про це теж варто повідомити.
Важливо, щоб у колл-центра були всі необхідні правила щодо роботи з персональними даними користувача. Одна з найбільш розповсюджених вимог - впровадження “політики чистого столу”, яка регламентує те, як має виглядати робочий стіл агента колл-центра.
В США цими питаннями займається Telemarketing Sales Rule та Telephone Consumer Protection Act.
В ЄС на кол-центри розповсюджується низка актів: EU Directive on Privacy and Electronic Communications, the EU Data Protection Directive, and the EU General Data Protection Regulation (GDPR).