Які вимоги до кол-центрів в США і ЄС?
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Avitar
Аналогічні принципи закладені та в регулюванні роботи кол-центрів. Вимоги стають дедалі жорсткішими: якщо під час дзвінка користувачеві пропонується товар або послуга — про це одразу необхідно повідомити користувача.
Якщо дзвінок записується, про це теж варто повідомити.
Важливо, щоб у кол-центра були всі необхідні правила щодо роботи з персональними даними користувача.
Одна з найбільш розповсюджених вимог — впровадження «політики чистого столу», яка регламентує те, як має виглядати робочий стіл агента кол-центр.
В США цими питаннями займається Telemarketing Sales Rule та Telephone Consumer Protection Act.В ЄС на кол-центри розповсюджується низка актів: EU Directive on Privacy and Electronic Communications, the EU Data Protection Directive, and the EU General Data Protection Regulation (GDPR).