Інвестори. Як здобути довіру інвесторів за допомогою ЦСР?
29 листопада, 2021
Матеріал створений за підтримки ПРООН
З кожним роком сталі інвестиції стають більш актуальною темою серед інвесторів та власників компаній. Дані Morningstar (американська компанія, що надає фінансову аналітику міжнародного рівня включно з послугами аналізу та управління інвестиціями) продемонстрували зростання сталого інвестування у два рази у 2020 р. (до $51 млрд) у порівнянні з 2019 роком та майже в 10 разів у порівнянні з 2018 р.
Як здобути довіру інвесторів за допомогою ЦСР?
Високі бізнес-стандарти — це правила, розроблені й добровільно прийняті представниками галузі з метою формування здорової конкуренції, підвищення рівня довіри споживачів та зниження ризиків негативного впливу на навколишнє середовище.
У 2021 році Програмою розвитку ООН було розроблено перші Стандарти впливу на ЦСР для підприємств, які можуть слугувати орієнтиром для Вас у тому, на що звертають увагу інвестори, для яких важливим є вплив Вашої компанії на досягнення ЦСР.
Приклад імпакт-інвесторів: Альянс Глобальних інвесторів для сталого розвитку (GISD)
Детальніше — за посиланням.
Нефінансова звітність — означає звітність, яка охоплює одночасно економічні, екологічні та соціальні аспекти діяльності організації. В Україні звітність є добровільною, проте у Євросоюзі вже стала юридичною вимогою.
Оприлюднення нефінансового звіту значно впливає на сприйняття компанії читачами звіту. 90% читачів зазначили, що звіт суттєво вплинув на їхні погляди на компанію, з яких 85% — відзначили, що вплив був радше позитивним (Звіт The Global Reporting Initiative, 2008).