Приклади скриптів продажу Spa-салон/ салон-краси
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Quadrate 28 Sales
1. Привітання
Добрий день! Ласкаво просимо у Салон “………” ! Відповідь.
Вітаю! Я – Маргарита. Ви у нас вперше? Відповідь. Дозвольте я проведу вам екскурсію. / Дозвольте пригостити вас чаєм чи кавою.
Зустрічає майстер. Доброго вечора! Мене звати Настя, сьогодні я буду з Вами.
Добрий день. Я Анастасія, косметолог, будь ласка, йдіть за мною.
Вітаємо! Раді вас бачити!
Вхідний дзвінок: Салон “………”, мене звати Маргарита, добрий день, Ірино!
Вихідний дзвінок: Добрий день, Ірино. Відповідь. Я – Анастасія, менеджер Салону “………”. Хочу сповістити вам приємну новину, приділите мені кілька хвилин?
Реальність:
Який мастер вас чекає? Відповідь. Ірино, майстер зустріне вас за хвилину, а поки дозвольте провести вас до гардеробу.
Сьогодні я буду з Вами.
Ходімо за мною.
Дозвольте проведу вам екскурсію.
Дозвольте пригостити вас чаєм чи кавою.
Майстер звільниться рівно об 11. Вам зручно буде почекати 5 хвилин на дивані? Щось із напоїв бажаєте?
Тут журнали й меню наших нових унікальних послуг…
Якщо клієнт не користується пресою і відкритий до розмови. До речі, Ірино, Ви користуєтеся FB? Ви підписані на нашу сторінку?
2. Аффініті
Ірино, яке у вас гарне волосся! Мабуть, у вас є секрети догляду за ним, про які не знають навіть наші майстри.
Ви сяєте! Усміхаєтесь очима! Мої компліменти!
На вулиці розкішно. Погода впливає на ваш настрій?
На вулиці прохолодно? Запропонувати вам теплі напої?
Ви маєте чудовий вигляд. Як Ваш настрій сьогодні?
У вас дуже стильне пальто.
Ірино, щоразу захоплююся вашим стилем! У вас прекрасний смак!
Яке диво у вас на руках! Це шпіц? Розкажіть про нього, я так люблю собачок!
Яка гарна молода мама! Мабуть, нелегко доглядати так за собою, маючи малюка? Я захоплююся Вашим зовнішнім виглядом!
Щоразу, коли Ви до нас приходите, я переконуюсь, что пора вже запатентувати тон вашого волосся й назвати його вашим іменем.
Ірино, раді вашому візиту! Давно вас не бачили в гостях. Невже ви знайшли салон, де вам раді більше, ніж ми? Це виключено!
3. Анамнез
Вияв болю "Волосся"
Ірино, я поставлю вам декілька питань, щоб зрозуміти, що вам справді потрібно, і зробити максимально якісний результат. Добре?
Що вам не подобається зараз у вигляді вашого волосся?
Чи знаєте ви точно, яким має бути ваше волосся?
Скажіть, яким не має бути ваше волосся?
Як ви оціните якість свого волосся?
Чого ви очікуєте від моєї послуги сьогодні?
Як ви доглядаєте за своїм волоссям?
Як часто його миєте / сушите феном?
Користуєтесь праскою, плойками? Частіше ніж 1 раз на місяць?
Ви наносите маски на волосся? Як довго тримаєте на волоссі?
У вас випадає волосся?
У вас швидко відростають корені волосся?
Довго у вас тримається колір після фарбування?
Виявлення платоспроможності:
Чи робите ви професійні процедури з догляду за волоссям?
Яким шампунем / бальзамом / олією / термозахистом ви користуєтеся?
Є улюблені засоби догляду за волоссям?
Мотивація
Ви були на фарбуванні 25 січня, правильно? Чому саме через три тижні ви записалися? Це оптимальний строк за відчуттями чи потрібно було раніше записатися чи ще поносити, як ви відчуваєте?
Ірино, мені приємно, що ви знову до мене прийшли. Вам сподобався результат моєї роботи? Ваші очікування виправдалися?
Ірино, мені приємно, що ви до мене прийшли. Ви минулого разу були в іншого майстра, так? Мені необхідно зрозуміти причину того, що ви вирішили змінити майстра, щоб ми досягли саме того результату, на який ви розраховуєте.
Ірино, я розумію, що ви багато експериментували з кольором волосся, скажіть, що привело вас саме у наш салон?
Посилення болю
Чи вдається вам тримати маску на волоссі хоча б 1 годину на тиждень?
Ви користуєтеся праскою частіше ніж 1 раз на тиждень?
Вам заважає сухість кінчиків волосся?
Багато волосся ламається при розчісуванні?
Вам подобається стан вашого волосся після наших послуг?
А якщо вам доведеться підстригти волосся на 15 сантиметрів, ви дуже засмутитеся?
Якщо вам не вдасться записатися вчасно на фарбування, вам комфортно буде носити цей відтінок?
4. Діагноз і 5. Презентація
Резюмування
Я так зрозуміла, Ви у нас вперше, отримали хороші відгуки і готові довірити мені своє волосся. Кивок Саллівана.
Ви бажаєте позбавитися від жовтого відтінку й мати попелястий холодний, і вам сподобався відтінок під номером 9, так? Тобто, ви хочете саме такий тон із частими дрібними пасмами різної довжини по всьому обсягу волосся, так? Зазвичай ви користувалися засобами Х, і ви не досягали ними такого ефекту, якого б вам хотілося, я правильно розумію? Волосся ламке, швидко змивається тон і від підвищеної жирності шкіри біля коренів волосся жовтіє, так?
Ірино, тут я бачу такий алгоритм: _____________________________ але так як вам не вистачає блиску у волоссі та м’якості, і ми переконалися, що без них волосся не має доглянутого вигляду, вирішить цю проблему регулярне використання олії _____ та крему, які в поєднанні саме й дають те, чого вам не вистачає, згодні зі мною?
СЕНДВІЧ
А скільки це коштуватиме?
Так как до складу цього термозахисного крему входять натуральна ефірна олія Гуави та унікальна молекула З, яка не тільки надає м’якості й легкості розчісування, але й ламінує пошкоджені кінчики, коштує він 875 гривень. Ми – офіційний дистриб’ютор в Україні косметики Керастаз, тому точно знаємо, що та невелика кількість косметики, яка нам дістається, оригінальна й високої якості.
Весь комплекс послуг, що включає висвітлення пасом, тонування, лікування й реабілітацію шкіри голови, коштує 2220 гривень. Вся процедура займе близько 3-х годин, і ви отримаєте укладку від мене особисто в подарунок.