Як управляти командою менеджерів з продажу? Чек-ліст керівника
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Quadrate 28 Sales
Ранкові брифи: інсайти (головні висновки) та результати за вчора, плани на сьогодні.
Щотижневі планірки: підсумки тижня, коригування, планування.
Щомісячні загальні зустрічі: статистика KPI у динаміці, план на місяць.
Чек-лист керівника:
- Тет-а-тет бесіди з членами команди (1 раз на місяць).
- Ознайомлення зі звітами, коментування їх / похвала / зауваження (щодня).
- Дотримання ієрархії при постановці завдань і вирішенні проблем.
- Робота зі слабкими та сильними сторонами співробітників: тренування слабких (можливо, уникнення) та розвиток сильних.
- Прозорість інформації про дохід ВП.
- Зрозуміла та доступна система мотивації.
- Постійність у цінностях.
- Покарання за порушення тільки того, що було обговорено або прописано завчасно.
- Відношення до помилок співробітників як до тренувань їх навичок (якщо вони не повторюються більше ніж 2 рази).
- У дружніх стосунках із командою завжди тримати актуалізацію “хто є хто”.
- Не йти з собою на компроміс у питаннях найму, покарань та звільнення.
- Прощатися з немотивованими на результат робітниками.
- Заохочувати позапланово.
- Зрозумів? Що саме зрозумів?