Що таке комунікаційна платформа?
24 лютого, 2020
КОМУНІКАЦІЙНА ПЛАТФОРМА - фактично звід правил, що визначають комунікацію бренду.
ТАЙМЛАЙН - ілюстрація розкладу креативних / промо-кампаній у вигляді таблиці / схеми.
ПРОМО-ФЛАЙТИ - рекламна кампанія, яка включають в себе розробку креативної концепції, визначення цілей і маркетингових інструментів і має чіткі часові рамки (дата старту і дата закінчення).
СПЕЦПРОЕКТ- комплексне рішення у вигляді окремої кампанії з метою підвищення впізнаваності в рамках обраного періоду.
МАРКЕТИНГ-ПЛАН - послідовний набір маркетингових активностей щодо товарів або послуг компанії в часі, що визначає цілі маркетингу і пропонує стратегії їх досягнення.
БЮДЖЕТ- орієнтовний розрахунок меж мінімального і максимального бюджету на період для реалізації стратегії.