Ініціювання запитів від ЗМІ
16 липня, 2020
Матеріал створений за підтримки Агентство комунікацій «ВАРТО»
Запит від ЗМІ — це звернення журналіста до компанії або визнаного експерта з проханням прокоментувати актуальну тему. Цей коментар журналіст використовує в своєму матеріалі, тим самим надаючи йому вагомості та більшої глибини. А компанія отримує безкоштовне згадування у ЗМІ як експерта своєї галузі.
До завдань піарника входить побудова доброзичливих відносин з журналістами і розміщення безкоштовних матеріалів зі згадуванням бренду в ЗМІ. Є кілька варіантів отримання запитів, які регулярно використовуються в спілкуванні із засобами масової інформації:
- Генерування яскравих інфоприводів, які зможуть привернути увагу до бренду і створити медіахвилю публікацій. Інфопривід повинен бути по-справжньому креативним і навіть володіти вірусним потенціалом, щоб не загубитися. Але при цьому бути пов'язаним зі сферою вашої діяльності і мати інформаційну складову. Наприклад, фінансові підсумки року або корисний кейс — цілком підійдуть, якщо ви маєте мережу банків. Якщо ви хірург, то взимку буде актуально запропонувати журналісту тему «Перша допомога при переломі». Важливо пам'ятати, що при підготовці відповіді на запит, у тексті потрібно вказувати ключові слова для поліпшення видачі вашого матеріалу в пошукових системах.
- Відстеження резонансних подій в українських ЗМІ і своєчасне реагування на них від імені бренду. Тут дуже високі вимоги до оперативності роботи: необхідно підготувати і передати матеріал день в день, максимум на ранок наступного дня. Наприклад, з'явилася і резонує новина про можливу пластичну операцію на обличчі якоїсь зірки чи політика, а ви хірург. Дайте від себе експертний висновок — пластика це чи ні, і як правильно проходити реабілітацію. Важливо, щоб тема відповідала вашій діяльності. У цьому варіанті потрібно моніторити зарубіжні видання, бо саме там можна відшукати тему, яка ще не поширювалась в українських ЗМІ. Створюючи інфопривід, потрібно пам'ятати правило: ваше бажання отримати публікацію і бажання журналіста написати цікавий матеріал можуть стати міцним фундаментом для взаємовигідного співробітництва.