Цілі та KPI в маркетингу
24 лютого, 2020
Які цілі містить в собі маркетинг-стратегія?
Бізнес-цілі — головні цілі компанії, які містять: положення на ринку (частка ринку), рівень продажів і рівень прибутку (рентабельність), поліпшення бізнес-процесів і цілі з масштабування бізнесу. Мають бути сформовані власником компанії.
Маркетинг-цілі — цілі, які компанія ставить перед маркетингової командою на підставі бізнес-цілей. Маркетинг-цілі охоплюють стратегічні й тактичні цілі.
Приклад стратегічних маркетинг-цілей: збільшення впізнаваності, підвищення попиту на продукцію, створення позитивного іміджу серед цільової аудиторії, збільшення лояльності.
Приклад тактичних маркетинг-цілей: зміни частоти споживання товару, досягнення певного охоплення, вихід на конкретний регіон / ринок.
KPI (key performance indicator) — ключові показники діяльності, за якими відстежується результат активностей. KPI окремо формуються для відділу маркетингу. Також часто включаються KPI і для відділу продажів клієнта, для якісного відстеження результатів.