Які інструменти просування існують?
25 лютого, 2020
Інструменти просування — методи і прийоми маркетингу, які застосовуються для того, щоб якомога більше потенційних споживачів дізналися про продукт.
ATL (Above The Line) реклама — це повноцінний комплекс маркетингових комунікацій, який включає в себе класичні види реклами за допомогою преси, радіо і телебачення, а також поліграфічної, зовнішньої і внутрішньої реклами.
Види зовнішньої реклами: вивіски, лайтбокси, рекламні щити, відеоекрани, офісні таблички і покажчики, вітрини, фасади, брендмауери, тролли, касетони тощо.
Види поліграфічної продукції: листівки, плакати, буклети, брошури, каталоги, журнали, книги, календарі, наклейки, папки, карти, атласи.
Радіо-реклама — рекламний ролик, джинг, product placement.
ТВ-реклама — рекламний ролик, спонсорська інтеграція, product placement.
BTL (Below The Line) — це комплекс маркетингових комунікацій, який відрізняється від класичної реклами ATL способом впливу на цільову аудиторію. Інструменти BTL дозволяють контактувати з аудиторією особисто. BTL об'єднує ті форми маркетингової комунікації, які не належать до ATL, а саме: особисті продажі, виставки, спонсорство, програми лояльності, партнерство, Direct Marketing, PR.
Контент — інформаційне наповнення рекламно-маркетингового звернення. Контент буває 4 видів: продає, інформаційний, корисний і розважальний. Контент, що продає наближує до нас клієнтів і робить продажу. Якщо ми говоримо про соціальні мережі, то такого контенту (постів) повинно бути приблизно 30% від загальної кількості. До такого типу контенту ми відносимо: демонстрацію товару і його вартості, фото «до і після», відгуки та фото реальних клієнтів, історії досвіду використання товару, фото з зірками, ексклюзивні пропозиції, акції та знижки.
Інформаційний контент розкриває товар з нових сторін і повинен займати приблизно 50% від усього об’єму. До такого контенту ми відносимо: новини, огляди, опис характеристик товару, рейтинги, анонси, звіти, опис процесу створення товару.
Корисний контент розкриває секрети, фішки та поради.
Розважальний вид контенту потрібен для того, щоб аудиторія не засумувала. З його допомогою ми залучаємо пасивну аудиторію в комунікацію, а значить, підвищуємо його лояльність. Такого контенту має бути близько 20%. У нього входять: опитування, конкурси, розіграші, атмосферні фото, пости з доречним гумором, привітання, цитати.
Digital — набір інструментів інтернет-маркетингу, які дозволять компанії взаємодіяти з аудиторією в онлайн-середовищі. Основні digital-інструменти: контекстна реклама (PPC), email-маркетинг, пошукова оптимізація (SEO), оптимізація конверсії, соціальні мережі (SMM), таргетингової реклама, відео реклама.
PR — тривалі, плановані активності, які спрямовані на побудову довгострокових довірчих відносин між компанією і цільовою аудиторією. Суть PR полягає в плануванні та виконанні комплексу дій, які сприяють зростанню продажів і рівня задоволення споживачів товаром. У маркетингу PR є засобом просування товару. для впровадження товару на ринок і формування уявлення аудиторії про нього використовуються такі методи: встановлення зв'язків із засобами масової інформації для розміщення матеріалів про товар з метою залучення до нього уваги; проведення громадських заходів для підтримки і розвитку взаємин з населенням і потенційними споживачами; встановлення контактів з інвесторами та спонсорами.
Production — власне фото- та відео виробництво контенту. Перед початком виробництва погоджують ТЗ (технічне завдання) і бриф на фотозйомку або відеоролик.