Як запустити ефективну рекламу в Facebook. Посібник для малого бізнесу (Частина II)
31 січня, 2021
Матеріал створений за підтримки NETPEAK CLUSTER
Поговоримо про:
- Формати зображень для реклами.
- Instagram.
1. Формати рекламних оголошень у Facebook та Instagram
Зображення
Зображення — найбільш універсальний варіант для будь-якого рекламодавця. Тому що з його допомогою можна привернути увагу до оголошення, показати товар, розповісти про пропозицію (наприклад, знижки, акції, спеціальні умови) або донести унікальність товару/послуги.
Використовуйте зображення для:
- Залучення більшого трафіку на сайт. Оголошення з картинкою привертають більше уваги, ніж інші формати.
- Швидкого створення рекламної кампанії.
- Привернення уваги до товару. Це найзручніший варіант показати конкретний продукт та розповісти про нього.
Також не забувайте, що Facebook може скоротити охоплення реклами або не пропустити її в ротацію через велику кількість тексту. Щоб не «урізати» собі потенційні охоплення, перевіряйте перед запуском креативи спеціальним інструментом від Facebook, а ще більше подробиць про використання тексту на зображеннях читайте в довідці Facebook.
Рекомендуємо використовувати такі формати креативів:
- стрічка Facebook та Instagram — формат 4:5 або 1:1;
- сторіз Facebook та Instagram — формат 9:16. Можна і 4:5, проте є ризик на виході отримати обрізаний текст. Краще використовуйте вертикальну картинку.
Відео
Якщо ціль вашої реклами — охопити більше людей, залучити аудиторію, збільшити кількість переглядів відео або конверсій, тоді відеореклама — один із кращих варіантів просування.
Вона чудово підходить для досягнення цілей:
- охоплення;
- впізнаваність бренду;
- трафік;
- залученість;
- відмітки «Подобається» на сторінці;
- відповіді на запрошення (просування зустрічей);
- встановлення застосунків.
Рекомендації щодо форматів:
- Відео з кільцевою галереєю: формат 1:1 (у кільцевої галереї співвідношення сторін має бути однаковим).
- Відео In-Stream на Facebook та Audience Network: формат 16:9.
За аналогією із зображенням, якщо у відеоролику міститься велика кількість тексту, то система «обрізатиме» кількість трафіку — відповідно, ефективність таких оголошень значно знизиться.
На жаль, перевірити відео за допомогою інструмента Facebook не можна, але при створенні оголошення система покаже попередження, якщо у вашої кампанії є шанси так і не побачити світ.
Добірка
Добірка — це формат реклами, який допомагає користувачам швидко переглянути товар у соцмережах та придбати просто зі смартфона. У добірці є основне зображення чи відео, а під ним — ще 4 додаткових.
Щойно користувач натисне на таке оголошення, відкриється полотно Instant Experience з описом про продавця та продукт.
Полотно підходить для цілей:
- трафік;
- конверсії;
- продажі товарів з каталогу;
- відвідування магазинів.
У цьому форматі оголошень є:
- Фото або відео — перше зображення повноекранного полотна.
- Заголовок до 25 символів (якщо більше, то є ризик, що заголовок буде видно не повністю).
- Текст до 90 символів (якщо більше, то є ризик, що текст буде видно не повністю).
Кільцева галерея
Кільцева галерея (карусель) — формат оголошень для одночасної демонстрації до 10 зображень/відео. Для кожного з них ви можете окремо налаштувати заголовок, опис і посилання на сайт.
Карусель чудово підходить для цілей:
- охоплення;
- впізнаваність бренду;
- трафік;
- встановлення застосунків;
- генерація лідів;
- конверсії;
- продажі товарів з каталогу.
Вимоги для банерів у каруселі:
- Співвідношення сторін строго 1:1. В іншому форматі зображення автоматично обріжеться до квадрата.
- Мінімальна кількість карток — 2, а максимальна — 10.
- Мінімальна рекомендована якість відео — 1080х1080 px.
- Не забувайте про кількість тексту на використовуваних креативах.
Слайд-шоу
Це відеореклама із зображень. Зробити її можна як з мобільного пристрою, так і з десктопу. Основна перевага перед відео — висока швидкість завантаження навіть за повільного інтернету. Використовуйте слайд-шоу, коли вам необхідно:
- Швидко запустити кампанію, але при цьому не обмежувати себе одним зображенням. Слайд-шоу — набір картинок, що дозволяє вам розповісти більше про себе та продукт.
- Запустити кампанію, а під рукою немає ноутбука.
- Додати більше інформативності в оголошення (що неможливо зробити за допомогою лише зображення).
- Таргетуватися на аудиторію, що перебуває в регіонах з поганим покриттям інтернету або швидкістю з'єднання.
Instant Experience
Це повноекранний яскравий формат реклами бренду та продуктів для мобільних пристроїв, який відкривається по кліку. Фактично це повноцінна веб-сторінка, на яку переходить користувач, не залишаючи Facebook чи Instagram.
Instant Experience чудово підходить для цілей:
- трафік;
- впізнаваність бренду;
- охоплення;
- залученість;
- конверсії;
- перегляди відео;
- відвідування магазинів;
- встановлення застосунків.
Вимоги для запуску:
- До 20 зображень 1080х1920 px у PNG або JPG. Для гіфок краще використовуйте повноцінне відео.
- Відео: мінімальна якість — 720 px, сумарна тривалість усіх відео не повинна перевищувати 2 хвилини. За кількістю обмежень немає.
- Не більше 500 слів у кожному текстовому блоці. Рекомендуємо робити графічні вставки між текстовими блоками — це допоможе вам підвищити читабельність оголошення.
Пропозиції
Це знижка на товар або послугу. Таке оголошення містить зображення, заголовок та опис спеціальної пропозиції.
Кампанія має такі переваги:
- допомагає залучати нових клієнтів, які ще не знайомі з вашим брендом;
- знижки завжди підвищують трафік та кількість продажів;
- Facebook повідомить зацікавлених користувачів про закінчення строку дії знижки за допомогою автоматичних сповіщень.
Після кліку на оголошення у користувача є вибір: придбати в офлайн-точці або в інтернет-магазині (якщо у продавця є опція вибору місця покупки).
- У першому випадку після кліку показується QR-код, який можна надати в офлайн-магазині та отримати знижку.
- У другому — з'явиться промокод для введення на сайті.
Зустрічі та сторінки
Цей формат оголошень майже ідентичний зображенням/відео, проте з визначним креативом — зустріччю або посиланням на сторінку в Facebook. Тобто заголовок та опис змінити не можна (вони автоматично підтягуються зі сторінки або зустрічі), кнопка заклику до дії — «Піду», «Цікавить» або «Підписатися».
Ви можете самостійно додати текст оголошення, власне зображення або відео замість обкладинки зустрічі, яку просувають.
Розміри зображень для Facebook та Instagram
Facebook: пост із зображенням
- Розмір 1200x675px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 16:9.
Facebook: пост із зовнішнім посиланням
- Розмір 1200x628px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 1,91:1.
Facebook: кільцева галерея
- Розмір 600x600px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 1:1.
Facebook: сторіз
- Розмір 1080x1920px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 9:16.
Instagram: квадратне зображення
- Розмір 1080x1080px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 1:1.
Instagram: горизонтальне зображення
- Розмір 1080x565px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 1,91:1.
Instagram: вертикальне зображення
- Розмір 864x1080px.
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 4:5.
Instagram: сторіз
- Розмір 1080x1920px (мінімум 600х1067px).
- Тип файлу: JPG, PNG.
- Співвідношення сторін 9:16.
2. Instagram: запускаємо, оптимізуємо, збираємо лідів
Що треба знати про Instagram?
Instagram відрізняється від інших соцмереж тим, що у ньому процес запуску кампанії дещо складніший за декілька кліків. Просування постів будь-де передбачає збільшення активності під ними, але не в Instagram — тут кампанії спрямовані на генерацію трафіку.
Налаштувати кампанію в Instagram можна і із застосунку на смартфоні, і в Facebook Ads Manager. Розглянемо обидва способи та поговоримо про Instagram Shopping Tag.
Вам підійде Instagram, якщо ви:
- приділяєте багато уваги брендингу;
- знаєте, що в Instagram точно є ваша аудиторія;
- Insta-магазин;
- блогер, ЗМІ, оглядач тощо.
Вам не підійде Instagram, якщо:
- ваш бюджет надто обмежений;
- в Instagram немає вашої аудиторії;
- ви орієнтуєтесь лише на прямі замовлення;
- ви ретельно відстежуєте ROMI по кожному каналу.
Як запустити рекламу в застосунку Instagram?
Отримайте доступ до сторінки Facebook Business Manager
Якщо у вас немає акаунту в Facebook Business Manager, створіть його. Авторизуйтеся у Facebook, зайдіть на Facebook Business Manager, натисніть «Створити акаунт», введіть назву своєї компанії, своє ім'я та email, натисніть «Готово».
Також вам знадобиться рекламний акаунт. Ви можете створити новий або використовувати наявний.
Для створення нового акаунту переходьте в «Налаштування компанії» на головній Facebook Business Manager, далі в розділ «Рекламні акаунти», тисніть на кнопку «+Додати» та обирайте «Створення рекламного акаунту». У вікні введіть назву рекламного акаунту, встановіть часовий пояс та валюту акаунту, після чого тисніть «Створити рекламний акаунт».
Як зв'язати наявний рекламний акаунт та Facebook Business Manager?
Переходимо на головну Business Manager, у «Налаштування компанії», тиснемо «+Додати», але обираємо або 1 (для зв’язування свого рекламного акаунту), або 2 (для доступу до чужого рекламного акаунту — наприклад, клієнтського).
Надайте Facebook Business Manager доступ до сторінки
Зайдіть у налаштування сторінки, яку збираєтеся просувати. Перейдіть до розділу «Ролі сторінки» (1) та призначте своєму логіну (2), на який створювався Business Manager, роль адміністратора (3), потім тисніть «Додати».
Цей пункт обов'язковий для виконання, тому що без прив’язаної сторінки не можна запитувати доступ до інших рекламних акаунтів та сторінок.
Якщо вам необхідно отримати доступ до чужої сторінки, перейдіть до налаштувань Business Manager, у розділ «Сторінки», натисніть на «+Додати» та оберіть «Запитати доступ до Сторінки».
Налаштуйте оплату в рекламному акаунті
Переходимо до «Налаштувань компанії», потім обираємо розділ «Рекламні акаунти» (1) та обираємо потрібний акаунт (2). Тепер клікніть «Подивитися спосіб оплати» (3).
Натисніть «Додати спосіб оплати» та налаштуйте оплату будь-яким зручним способом.
Отримайте логін та пароль від акаунту Instagram, який збираєтеся просувати
Якщо ви підрядник, а не власник акаунту — запитайте доступи в замовника.
Авторизуйтеся в акаунті Instagram через застосунок на смартфоні та увійдіть до Business Manager в застосунку
Для цього зайдіть до налаштувань та оберіть пункт «Linked Accounts» у блоці «Settings». При цьому застосунок запитає доступ до акаунту Facebook.
Перейдіть до налаштувань та переконайтеся, що встановлено коректний білинг
Цей пункт особливо актуальний для підрядників — якщо у вас багато акаунтів для оплат, то автоматично може підтягнутися зовсім інший акаунт. Будьте пильні!
Перейдіть до налаштувань Instagram > Promotion Payments (або просто Payments) > оберіть необхідний акаунт
Оберіть пост для просування, відкрийте його, натисніть «Promote» (або «Просувати») та налаштуйте рекламу
Вкажіть, куди вести користувачів:
- на сайт;
- до свого Instagram-акаунту;
- таргетувати рекламу за фізичною адресою — у цьому випадку ви зможете задати бажану адресу та радіус, а рекламу побачать люди, які перебувають у його межах.
Продовжуємо налаштовувати рекламу.
Тепер оберіть СТА-кнопки та налаштуйте аудиторію.
Встановіть бюджет та тривалість кампанії.
Під час та після налаштувань система прогнозуватиме потенційне охоплення для вашої реклами.
У жодному разі не експериментуйте з аудиторією так, як зображено на скриншоті. Таргет на всіх від 13 до 65 — не підійде.
А що з результатами?
У застосунку Instagram є розділ аналітики, де ви можете знайти статистику своїх просувань у Promotions. Іноді трапляються баги: у розділі не знаходиться доступної статистики, навіть якщо у вас є запущені просування. У цьому випадку переглядайте статистику у Facebook Business Manager — для кожного просування в Instagram там відображається окрема рекламна кампанія, проте з доступних даних будуть лише покази та кліки.
У Business Manager ви можете змінити налаштування просувань: при налаштуванні через застосунок Instagram можливості дуже обмежені, проте в Ads Manager ви можете переналаштувати вже створене через Instagram просування та задати іншу аудиторію.
У застосунку Instagram також доступна детальна статистика для кожної публікації. Для перегляду відкрийте пост та натисніть на «View Insight». Після переходу ви побачите статистику з розділенням на promotion/original. Порівняйте результати, отримані через платні та безкоштовні пости.
Лайфхак:
Пости, які ви просуваєте в Instagram, можна зберегти та створити для них окрему «папку» — колекцію. Це допоможе вам орієнтуватися в публікаціях, які ви вже просували або тільки плануєте просувати.
Переконайтеся, що при підключенні вашого рекламного акаунту до Instagram в профілі вказано ім'я. Якщо раптом у профілі це ім'я не заповнене, то замість нього підтягнеться ім'я, вказане у вашому акаунті Facebook, з якого ви виконали зв'язування з Business Manager.
Як створити колекцію в Instagram
Перейдіть у «Saved», далі створіть нову «Колекцію». Щоб зберегти публікацію в окрему колекцію, натисніть на іконку закладки та утримуйте, потім оберіть необхідну колекцію.
Як запустити рекламу в Facebook Ads Manager
У рекламному акаунті створіть нову кампанію з ціллю «Охоплення» або «Залученість для публікації».
- У першому випадку система намагатиметься за меншу вартість показати пости якомога більшій кількості користувачів.
- У другому — алгоритми Instagram показуватимуть пости користувачам, які з більшою ймовірністю взаємодіятимуть із рекламованою публікацією (лайкнуть, прокоментують, додадуть у «Збережене» та надішлють іншому користувачеві).
Яке це на вигляд в інтерфейсі Ads Manager:
На рівні групи оголошень ви можете:
- обрати тип рекламного бюджету: «денний» або «на весь строк дії»
- задати бюджет
- задати дату запуску та завершення
- додати аудиторії, які збирає Facebook Pixel. (Нагадуємо, що для збирання та використання аудиторії її попередньо необхідно створити)
- обирати геотаргетинг, вік, стать та мову (мову інтерфейсу користувача)
- додати інтереси користувачів та тип зв'язку (наприклад, підписники вашої сторінки Facebook або друзі підписників)
- плейсмент. Дуже важливий момент: серед різноманіття плейсментів, пропонованих Facebook, треба обрати лише один — стрічку Instagram
- тип оптимізації. При обиранні для кампанії цілі «Залученість для публікації» за заданими параметрами оптимізація буде налаштована на максимальну кількість людей, які взаємодіятимуть з постом. Якщо у вас задана ціль «Охоплення» — оберіть інший тип кампанії та оптимізації
- задати обмеження за ціною однієї взаємодії (або за 1000 показів у відповідній кампанії)
Як запустити рекламу в Facebook Ads Manager
- Після налаштування таргетингу поверніться до налаштувань посту. Перейдіть на рівень оголошення та оберіть акаунт Instagram, в якому збираєтеся просувати пост.
- Далі оберіть публікацію та натисніть «Продовжити».
- Оцініть попередній вигляд свого посту у стрічці. Якщо все гаразд, опублікуйте зміни.
Як налаштувати Instagram Shopping Tag
На Заході маркетологи вже давно використовують товарні теги, але в Україні ще нещодавно їх неможливо було підключити. Товарні теги потрібні користувачам, які продають через Instagram. За їх допомогою відвідувачі сторінки під час скролінгу стрічки можуть одразу побачити товар, переглянути опис і вартість, а потім перейти на сайт продавця та зробити замовлення.
- Далі зайдіть в акаунт Instagram (з телефона або комп'ютера) обов'язково з VPN, щоб увімкнути теги у самій системі.
- Далі «Налаштування» — «Компанія» — «Покупки» — «Продовжити» — «Оберіть джерело товарів».
Підіб'ємо підсумки щодо Instagram
- Просування постів підійде не кожному бізнесу, адже його основна ціль — збільшення охоплення та залученості. Досить складно оцінити прямий вплив таких кампаній на продажі та лідогенерацію.
- Для просування постів в Instagram потрібен або смартфон, або Facebook Ads Manager. Краще використовуй Facebook Ads Manager.
- Для створення просувань знадобляться Business Manager та сторінка Facebook, які мають бути пов'язані між собою, а також налаштування способу оплати в Business Manager.
- Ви маєте бути максимально уважні при налаштуванні просувань, щоб не припуститися помилок у налаштуваннях оплати або відображених налаштуваннях профілю.
- Для підключення торгових тегів Instagram знадобиться бізнес-акаунт Instagram, каталог Facebook та неймовірне бажання отримати досвід роботи з цією фішкою.