Робота з клієнтами: контроль від першого дзвінка до угоди. Комплексне рішення АТС + CRM
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Київстар
Чи можливо керувати хаосом у бізнесі? Як підвищити ефективність роботи працівників та збільшити обсяги продажів, витрачаючи на це вдвічі менше часу й позбувшись Excel-залежності?
Фіксуйте контакти з клієнтами, контролюйте роботу відділу продажів, збільшуйте дохід від виграних угод із комплексним рішенням CRM + Віртуальна мобільна АТС (інтеграція Віртуальної мобільної АТС, GSM та IP-телефонії з CRM-системою).
- Працюйте з наявними і потенційними клієнтами системно.
- Записуйте дзвінки – продавайте й обслуговуйте краще.
- Керуйте угодами й продавайте більше.
Комплексне рішення CRM + Віртуальна мобільна АТС
Це система, яка дозволяє керувати бізнес-процесами, контролювати якість роботи персоналу, регулювати відносини з клієнтами. Це зручний і надійний помічник у ваших робочих задачах.
Система об'єднує:
HR: управління персоналом
- Візуалізуйте організаційну структуру вашої компанії, вказуючи ролі й посадові обов’язки. Контролюйте ключові показники роботи працівників (KPI).
- Роботу з документами
- Зберігайте документи в єдиній системі, редагуйте їх у режимі спільного доступу, встановлюйте різнорівневі права доступу для працівників.
CRM-систему
- Фіксуйте всі контакти в картці клієнта, розподіляйте навантаження між менеджерами, відслідковуйте лійку продажів від першого дзвінка до угоди й аналізуйте отримані результати.
Спеціалізовані інтеграції
- Інтегруйте СRM з інтернет-магазином, веб-сайтом, системою бухгалтерського обліку.
Календар і пошту
- Плануйте зустрічі з колегами, партнерами, клієнтами. Створюйте корпоративні поштові скриньки з вашим доменом.
Спілкування з колегами
- Діліться важливою інформацією всередині компанії: система інтегрована з Facebook, Twitter, Viber, Telegram. Телефонуйте безкоштовно на міські й мобільні номери в межах корпорації, використовуйте короткі номери.
Мобільність
- Завантажте мобільний додаток певної СRM й працюйте зі смартфона чи планшета, не прив’язуючись до місця.
Зв’язок з клієнтами
- Дзвоніть на стаціонарні й мобільні номери прямо із CRM-системи й записуйте дзвінки завдяки інтеграції з Віртуальною мобільною АТС.
Завдання й проєкти
- Призначайте завдання собі та працівникам і контролюйте, як вони виконуються. Розподіляйте ролі в межах проектів і відслідковуйте досягнення проміжних цілей.
Функції, які можна налаштувати у системі CRM + Віртуальна мобільна АТС
- Під час телефонної розмови менеджер бачить на екрані всю інформацію про клієнта, включно з історією попередніх звернень. В режимі онлайн він редагує завдання й вносить інформацію в систему.
- Створити картку нового клієнта можна в декілька кліків. Поля «Номер телефону» й «Відповідальний працівник» система заповнює автоматично.
- Дзвінки від клієнтів надходять закріпленому менеджеру, а якщо він недоступний, перенаправляються на інший номер за наперед заданими параметрами.
- Менеджер телефонує клієнту безпосередньо з CRM-системи. Для цього достатньо зайти в картку клієнта й натиснути «зателефонувати».
- Історія дзвінків і запису розмов з клієнтами зберігається у CRM-системі , а з допомогою Віртуальної мобільної АТС можна записувати телефонні розмови і з мобільних пристроїв (за умови, що ваш співрозмовник надав на це згоду).
Симптоми, які говорять про те, що вашому бізнесу потрібна система CRM + Віртуальна мобільна АТС:
Прибуток, який ви могли б отримувати, але він проходить повз
- Менеджери у «години пік» пропускають дзвінки й не завжди передзвонюють, не фіксують контакти з клієнтами? Скільки потенційних угод і скільки прибутку втрачає компанія?
Нерівномірно розподілена праця
- Чи виконуються завдання вчасно? Чи контролюєте ви, наскільки рівномірно розподілене навантаження на менеджерів? Чи систематизована робота з клієнтами?
Ризики втратити клієнтську базу
- Клієнтську база досі зберігається в Excel-файлі? Не використовуєте CRM для роботи з історією контактів й угод? Співробітники, що звільнилися, не залишають в компанії номери телефонів, що вважалися під час їх роботи контактними для спілкування з клієнтами?
Час, витрачений непродуктивно
- Вручну надсилаєте електронні листи й SMS клієнту, виставляєте рахунки, оформлюєте відпустки чи відрядження для працівників? Перевага за ручним керуванням замість автоматизації процесів?
Довідка:
Що таке Віртуальна мобільна АТС?
Віртуальна мобільна АТС —це хмарна технологія, яка дозволяє об’єднати всі мобільні й фіксовані телефонні номери компанії в єдину корпоративну мережу, автоматично розподіляти вхідні виклики, здійснювати багато одночасних дзвінків, вести статистику й запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз’єднання зв’язку, а також інтегрувати корпоративну телефонну мережу в IT-системи клієнта. Така АТС добре поєднується і з певними СRM-системами, що дозволяє не пропустити жодного дзвінка клієнта, відстежувати дзвінки, записувати їх, а також контролювати роботу відділів продажів та мати швидкий доступ до історії спілкування з кожним клієнтом.
Що таке CRM?
CRM-система — це програмне забезпечення, система управління продажами. Скорочення «CRM» — з англійської Customer Relationship Management – система управління зв’язками з клієнтами. CRM оптимізує роботу з клієнтами і супроводжує їх від першого контакту до фінальної угоди. В ній можна вести базу звернень потенційних клієнтів (лідів), організовувати роботу з наявними клієнтами, автоматизувати відділи продажів та інструменти маркетингу й лідогенераціі.