Таргетована комунікація
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Київстар
Якщо є потреба залучити нових потенційних клієнтів та збільшити конверсію від продажів, таргетована комунікація допоможе донести інформацію саме до тієї цільової аудиторії, яка зацікавлена у пропозиції.
Як може формуватися аудиторія розсилки?
- За певними критеріями (вік, стать тощо), виключаючи наявну базу клієнтів.
- За допомогою моделювання: визначається потенційна аудиторія, схожа за поведінковими характеристиками на наявних клієнтів.
- За територіальною ознакою: потенційна аудиторія, яка живе/працює в певному радіусі від заданої на карті точки.
Комунікація може проводитися як офлайн — у зручний час та дату, так і в режимі реального часу.