Heatmap (теплові карти) та геоаналітика
22 лютого, 2020
Матеріал створений за підтримки Київстар
Інструмент допомагає визначити найкращу локацію для розміщення відділень, точок продажу, терміналів чи банкоматів.
На теплових картах виділені території, де частіше буває цільова аудиторія послуг або продукту. Теплі кольори позначають місця, до яких ЦА виявляє найбільший інтерес, холодні — місця з найменшою активністю. Все максимально наочно і просто. Це чудова можливість подивитися на карту міста або району «з висоти пташиного польоту», щоб зрозуміти, де варто відкрити магазин або кав’ярню.
Інструмент підходить для великого та середнього бізнесу. Теплові карти та геоаналітику давно використовують банки, ритейл і навіть держслужби. Наприклад, мережа кав’ярень Starbucks користується хітмап для вибору нової локації. А в Сеулі з їх допомогою вдалося спланувати транспортні потоки.
В чому переваги Heatmap?
- Зручний інтерфейс платформи та доступність її онлайн.
- Візуалізована подача інформації про місцезнаходження цільової аудиторії.
- Додатковий інструмент для прийняття рішень.
- На карті можна переглядати поточні положення відділень, точок продажу чи банкоматів, а також додавати й зберігати нові об’єкти.
- Визначення місцезнаходження аудиторії за певними фільтрами: вік, стать та інше. Як для всієї бази клієнтів, так і для окремих профільних сегментів.
- Масштабування: карти можуть будуватися як для окремого міста, так і для всієї України.