Від стратегії до реалізації експорту: досвід IT-галузі
Проєкт передбачає три онлайн-заходи за участі експертів, які діляться досвідом і дають корисні поради щодо впровадження експортної діяльності. Під час ефірів ви ознайомитеся з практикою ІТ-компаній, що мають успішні кейси виходу на зовнішні ринки.
Кому ефіри будуть актуальні?
Підприємцям, які хочуть удосконалити свої навички організації експорту або планують розпочати експортну діяльність.
Серед спікерів — СЕО українських IT-компаній, експерти з маркетингу, розвитку бізнесу та команди.
Теми, спікери та записи вебінарів
Модераторка:
Ірина Мануковська, віцепрезидентка з інновацій у компаніях JEVERA та XME.digital
24 червня 2024 року, 16:00. З чого почати експортну діяльність та що врахувати
- На якому етапі розвитку бізнесу варто замислитися над упровадженням експортної діяльності
- Як скласти стратегію виходу на зовнішні ринки, на чому сконцентруватися в першу чергу
- Як підготувати бізнес, що перебудувати та які нові бізнес-процеси мають з’явитися, щоб упровадження експортної діяльності минуло успішно
- Хто з команди має відповідати за впровадження експортної діяльності в компанії
Спікери:
- Анна Тищенко, генеральна директорка компаній JEVERA та XME.digital
- Ігор Полич, СЕО Devlight
- Наталія Андрійчук, CEO Viseven
Вебінар 1. З чого почати експортну діяльність та що врахувати
18 липня 2024 року, 16:00. Роль маркетингу та досліджень зовнішніх ринків
- Як маркетинг допомагає побудувати продукт і розвинути бізнес
- Як визначити попит та очікування ринку для вашого продукту чи послуги
- Як вибрати ринок для експорту та на які показники варто звернути увагу
- Як визначити майбутніх конкурентів, які експортують на той самий ринок, що і ви
- Як розробити ефективну маркетингову стратегію для виходу на зовнішні ринки
- Який підхід більш дієвий — фокус на одному чи одночасно на декількох ринках
15 серпня 2024 року, 16:00. Як комунікують у міжнародному бізнесі та як підготувати команду до змін
- Як зʼясувати, чи зрозуміють вас на зовнішньому ринку
- Які є комунікаційні та культурні особливості на зовнішніх ринках
- Як побудувати ефективну комунікацію з потенційними клієнтами та партнерами
- Як підготувати команду до впровадження експортної діяльності, комунікувати з нею та працювати з відмовами всередині компанії