Реалії сьогодення яскраво демонструють, що для досягнення будь-яких показників ефективності створення одного лише сайту недостатньо.
Реалізація бізнес-цілей вимагає комплексного просування ресурсу за допомогою інструментів, які входять в комплексний інтернет-маркетинг: SMM, SEO, контекстна реклама, контент-просування, email-розсилання тощо.
Для того, аби потенційний покупець мав можливість ознайомитися з вашою компанією, інформацією про товари та послуги, акції та інші привабливі пропозиції підприємства використовують різні маркетингові інструменти. Саме вони роблять продукцію впізнаваною та у свою чергу допомагають збільшити кількість продажів компанії за рахунок роботи саме з вашою цільовою аудиторією.
Дізнайтеся про кожен з таких інструментів з нового ґайду від експертів Офіс з розвитку підприємництва та експорту.
Підготовка цього ґайду стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в межах Програми «Конкурентоспроможна економіка України». Думки авторів не обов’язково відображають погляди Агентства США з міжнародного розвитку або уряду Сполучених Штатів Америки.