Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Огляд ринку

Дослідження зовнішнього ринку – один з найперших кроків на шляху до експорту.

 

Офісу з розвитку підприємництва та експорту надає підтримку компаніям, які прагнуть приймати рішення на основі ринкових даних.

 

Ми надаємо детальні статистичні дані та аналітичну інформацію щодо конкретної країни та сектору і пропонуємо українським компаніям скористатися цією інформацією для вивчення експортних ринків.

 

 

 

 

 

Послуга

Огляд ринку

 

Українські експортери можуть дослідити обраний ринок за допомогою Офісу з розвитку підприємництва та експорту.

Терміни виконання

Візьміть до уваги, що обсяг та деталізація інформації варіюється залежно від продукції та країни.

 

Інформація щодо певних товарів може бути відсутня у базі. Після заповнення заявки протягом 5 днів з Вами зв’яжеться наш експерт щодо наявності запитуваної інформації.

Для кого

Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:

  1. Належність підприємства до суб’єктів малого, середнього або великого підприємництва згідно з частиною 3 статті 55 Господарського кодексу України.

  2. Операційна діяльність протягом мінімум 3-х років.

  3. Кількість персоналу у штаті від 10 осіб.

  4. Наявність окремої структурної одиниці, що відповідає за зовнішньоекономічну діяльність з володінням англійською мовою.

  5. Наявність сертифікації виробництва та/або продукції/послуг.

  6.  Послуга надається тільки українським компаніям-виробникам. Одна компанія може замовити дослідження не більше як для 3-х продуктів чи 3-х країн.

 

 

У наших дослідженнях ми використовуємо як відкриті онлайн-бази даних (такі як CIA, World Bank, TradeMap та інші), так і доступні за платною підпискою:

  • Passport Euromonitor International – це база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо економіки країн, споживачів та певних галузей, які допомагають дослідити конкретний ринок та визначати майбутні тенденції. База містить інформацію щодо споживчих товарів в 25 країнах. З її допомогою можна отримати наступні дані: розмір ринку, динаміка його зростання протягом останніх 5 років та прогнозовані значення до 2022 року, основні гравці та їх ринкові долі, канали дистрибуції та інше.

 

  • Mintel GNPD – база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо новинок серед готових харчових продуктів. База містить інформацію щодо смакових трендів, упаковки, інгредієнтів, а також ціни в роздрібних мережах 86 країн світу. За допомогою цієї бази можна дослідити світові та регіональні тренди в уподобаннях споживачів, а також просуванні готових харчових виробів.
Залишилися питання?
Напишіть з вашим запитом. Ми звʼяжемося з вами