Огляд ринку
Дослідження зовнішнього ринку – один з найперших кроків на шляху до експорту.
Офісу з розвитку підприємництва та експорту надає підтримку компаніям, які прагнуть приймати рішення на основі ринкових даних.
Ми надаємо детальні статистичні дані та аналітичну інформацію щодо конкретної країни та сектору і пропонуємо українським компаніям скористатися цією інформацією для вивчення експортних ринків.
Огляд ринку
Українські експортери можуть дослідити обраний ринок за допомогою Офісу з розвитку підприємництва та експорту.
Візьміть до уваги, що обсяг та деталізація інформації варіюється залежно від продукції та країни.
Інформація щодо певних товарів може бути відсутня у базі. Після заповнення заявки протягом 5 днів з Вами зв’яжеться наш експерт щодо наявності запитуваної інформації.
Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:
-
Належність підприємства до суб’єктів малого, середнього або великого підприємництва згідно з частиною 3 статті 55 Господарського кодексу України.
-
Операційна діяльність протягом мінімум 3-х років.
-
Кількість персоналу у штаті від 10 осіб.
-
Наявність окремої структурної одиниці, що відповідає за зовнішньоекономічну діяльність з володінням англійською мовою.
-
Наявність сертифікації виробництва та/або продукції/послуг.
- Послуга надається тільки українським компаніям-виробникам. Одна компанія може замовити дослідження не більше як для 3-х продуктів чи 3-х країн.
У наших дослідженнях ми використовуємо як відкриті онлайн-бази даних (такі як CIA, World Bank, TradeMap та інші), так і доступні за платною підпискою:
- Passport Euromonitor International – це база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо економіки країн, споживачів та певних галузей, які допомагають дослідити конкретний ринок та визначати майбутні тенденції. База містить інформацію щодо споживчих товарів в 25 країнах. З її допомогою можна отримати наступні дані: розмір ринку, динаміка його зростання протягом останніх 5 років та прогнозовані значення до 2022 року, основні гравці та їх ринкові долі, канали дистрибуції та інше.
- Mintel GNPD – база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо новинок серед готових харчових продуктів. База містить інформацію щодо смакових трендів, упаковки, інгредієнтів, а також ціни в роздрібних мережах 86 країн світу. За допомогою цієї бази можна дослідити світові та регіональні тренди в уподобаннях споживачів, а також просуванні готових харчових виробів.