Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків
Для того, щоб допомогти українському бізнесу зменшити можливі ризики та підвищити шанси успіху на новому ринку, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запускає безоплатну Програму надання індивідуальних досліджень зовнішніх ринків.
Дослідження допоможе визначити особливості попиту, оцінити можливості ринку та конкурентне середовище, а також дізнатися про тренди, що дозволить вашому бізнесу обрати найбільш економічно вигідну експортну стратегію та адаптувати свою конкурентну пропозицію до потреб та очікувань цільового ринку.
Буде відібрано 40 компаній, які зможуть обрати до трьох цільових країн, за якими отримають індивідуальні дослідження протягом грудня 2024 – січня 2025 року у форматі PDF-файлів.
Дослідження містить:
1.Демографічну та економічну ситуацію у вибраній країні.
2.Торгівлю:
- обсяги та динаміку імпорту фокусного товару до обраної країни,
- країн-експортерів фокусного товару на обрану країну,
- обсяги імпорту вибраного товару до обраної країни з України.
3.Імпортний тариф:
- імпортний тариф, який запроваджує вибрана країна до фокусного українського товару,
- імпортний тариф, який запроваджує вибрана країна для найбільших країн-конкурентів.
4.Внутрішній ринок:
- обсяги споживання та прогнози споживання до 2028 року категорій фокусного товару на обраному ринку (роздрібні продажі), тренди на обраному ринку, основні гравці на ринку та їхні частки (включно з часткою private label),
- канали дистрибуції.
5.Поради щодо додаткових інструментів для розвитку експорту.
Експортерів-початківців та досвідчених експортерів, які хочуть виходити на нові ринки.
Участь можуть взяти компанії-виробники з таких секторів:
- Харчова продукція: масло, йогурти, дитяче харчування, морозиво, рослинне молоко, кондитерські вироби, снеки, зернові сніданки, мед.
- Напої: мінеральна вода, соки, чай, сидр.
- Товари для дому: меблі, освітлення .
- Одяг та взуття.
- Косметика та засоби особистої гігієни.
Критерії відбору:
- Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України
- Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України
- Компанії виробляють фокусні для певного проєкту продукти
- Компанія має від 10 співробітників
- Обґрунтування потреби в дослідженні фокусного ринку/ринків для експортного планування компанії
- Відсутня податкова заборгованість перед державним бюджетом
- Відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків з російською федерацією та білоруссю
Для участі у Програмі необхідно зареєструватися в «Особистому кабінеті», пройти Тест на готовність до експорту.
У межах досліджень буде використана інформація із платних баз даних — Passport Euromonitor та Statista:
- Passport Euromonitor International — база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо економіки країн, споживачів та певних галузей, які допомагають дослідити конкретний ринок та визначати майбутні тенденції.
- Statista – база даних, яка містить збірку міжнародних досліджень з країн світу, а також результати опитувань споживачів і галузеві дослідження, які допомагають краще розуміти тренди та очікування споживачів. Доступ до цих баз даних отримано завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Дедлайн подання заявок — 1 грудня 2024 року (включно) за посиланням.