Український фонд стартапів в рамках проєкту Win-Win EDIH Ukraine запрошує до участі у воркшопі «Messages That Move: як говорити, щоб тебе почули і повірили». Онлайн-захід має на меті допомогти засновникам стартапів навчитися ефективно комунікувати, створювати переконливі повідомлення та презентувати свої продукти.
Ключові теми воркшопу:
Як створювати повідомлення, що привертають увагу та викликають довіру аудиторії
Як робити меседжі змістовними, такими, що запам’ятовуються і спонукають до дії
Як мозок сприймає знайомі патерни, і чому ми ігноруємо надто звичне або надто нове
Як знаходити баланс між безпечним і трендовим у комунікації
Як працювати з патернами мислення, щоб ідеї ставали помітними, зрозумілими та переконливими
Мова події — англійська.
Як взяти участь?
Для участі в онлайн-заході потрібно зареєструватися за посиланням.