20 листопада 2024 року у Києві відбудеться SMB Knowledge Transfer 2024. Програма події передбачає два основні блоки:
- Еволюція Продажів: сучасні виклики для СЕО;
- Захоплення нових ринків: стратегії та підходи.
Участь безоплатна за умови попередньої реєстрації. Кількість місць обмежена.
Блоки програми, які на вас чекають:
Тематика першого батлу «Інхауз проти аутсорсу: оптимізація продажів для українських IT-компаній».
Модеруватиме – Марія Шевчук, виконавча директорка IT Ukraine Association.
Серед спікерів:
- Ігор Полич, CEO Devlight, віцепрезидент з міжнародного співробітництва IT Ukraine Association.
- Ольга Височенська, керівниця продукту HootCore.io в компанії IT Hoot.
Серед основних питань:
- Чи варто ІТ-компаніям делегувати продажі зовнішнім партнерам, чи все ж зберігати цей процес всередині?
- Оптимізація продажів для ІТ-компаній: інхауз чи аутсорс?
- Як правильно делегувати продажі? Коли аутсорс – оптимальне рішення, а коли важливіше зберегти контроль над продажами всередині компанії? Аутсорс продажів: можливості чи ризики? Залучення зовнішніх команд для продажів – це стратегічний крок чи ризик для IT-компаній?
- Репутація, безпека та продажі: що обрати?
- Як залучити більше клієнтів в умовах кризи? Розглянемо переваги інхауз та аутсорс відділів продажів та обговоримо можливості оптимізації для українських IT.
Кейс-стаді від Ігоря Гераська, Head of Sales у Payoneer, на тему: «Ефективний відділ продажів: структура, процеси, аналітика».
Обговорення міститиме такі питання:
- Що працює краще: мультизадачний Senior чи Junior/Middle з фокусом на конкретних етапах воронки?
- Взаємодія між департаментами: чому важливо прописувати процеси?
- Як Team Lead може впевнитись, що воронка «здорова»?
Інтерв’ю «Еволюція продажів від сервісу до продуктового сервісу»
- Респондент – Володимир Сверeдюк, CEO «Керуй»
- Інтерв'юер – Ісмаіл Осбанов, CEO Vector Media
Основні тези розмови:
- Як зрозуміти, який сервісний бізнес можна перетворити на продукт? Який тут ключовий чинник?
- Які тенденції на ринку зараз спонукають сервіси переходити до продуктового підходу?
- Як змінюється структура продажів і маркетингу при переході до продуктового сервісу? Чи потребує це залучення спеціалістів з іншими навичками або нових підходів у команді?
- Які KPIs найкраще відображають успіх продажів продуктового сервісу, і чим вони відрізняються від показників, які використовуються для оцінки успіху класичного сервісу?
Презентація дослідження IT-ринку США
- Спікерка – Ольга Гвоздьова, радниця директора Офісу з розвитку підприємництва.
IT- та ІКТ-ринок США є панівною силою у світі: так, у 2023 році на частку країни припадало 35,7% світового ринку ІКТ. США мають сильну культуру інновацій та підприємництва, що допомогло створити динамічний та інноваційний ринок ІТ-послуг. На заході буде презентоване дослідження ІТ-ринку США з фокусом на пріоритетні вертикалі: CyberTech, AgriTech, EdTech та FinTech.
Дослідження розроблено експертами Офісу з розвитку підприємництва та експорту за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», проєкту «SME Policies and Institutions Support» (SMEPIS) на замовлення Асоціації IT Ukraine.
Тематика другого батлу «Де більше можливостей для ІТ за кордоном: у складі делегації чи соло?»
Модеруватиме — Євгенія Беспалова, Head of Ecosystem, UNIT.City.
Серед спікерів:
- Тарас Тимощук, CEO & Founder, Geniusee.
- Святослав Кавецький, директор з галузевих питань, N-iX.
Інтервʼю «Tech Brand Strategy: як скейлитись на міжнародний ринок».
- Респондент – Ігор Полич, CEO Devlight, віцепрезидент з міжнародного співробітництва IT Ukraine Association.
- Інтерв’юерка – Євгенія Беспалова, Head of Ecosystem, UNIT.City.
На завершення заходу вас чекає нетворкінг-сесія, де ви зможете познайомтеся із іншими учасниками, обговорити стратегії розвитку та віднайти нові бізнес-можливості.