SILab Ukraine за фінансового сприяння Федерального міністерства закордонних справ Німеччини запрошує до участі у воркшопі «Фінансове планування для маркетингу».
Під час заходу учасники матимуть можливість:
Розібратися, навіщо потрібні маркетингові дослідження і де знайти на них фінансування
Навчитися використовувати фінансову аналітику для вибору стратегії
Пройти шлях від теорії до практики за моделями 4Ps, 7Ps, 8Ps, Timmons’s Entrepreneurial Process та 3 MS Framework.
Навчання відбуватиметься за методом Case Study.
Спікерка — Ірина Титарчук, засновниця ініціативи Women IN, виконавча директорка ITFC, викладачка Києво-Могилянської академії та Університету Манчестера.
Для кого?
Участь у заході можуть взяти підприємці, стартапи та проєктні команди, які прагнуть підвищити ефективність використання бюджету та ухвалювати рішення, спираючись на дані.
Як взяти участь?
Для участі в заході потрібно заповнити аплікаційну форму.
Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.