Витрати на їжу та безалкогольні напої у споживачів США становлять близько 7% загальних витрат.
Американці дедалі більше приділяють увагу своєму здоров’ю, а тому звертають увагу на склад та корисність продукту, при цьому полюбляють інноваційні продукти та автентичні смаки. Окрім цього, через значне зростання цін американці шукають більш доступні варіанти та замінники звичних їм продуктів.
Про захід
Щоб зрозуміти, як змінились споживчі тренди у США та які можливості вони відкривають для українських виробників, 9 вересня о 16:00 долучайтеся до презентації дослідження ринку харчової продукції США, підготовленого Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес на замовлення Альянсу українських виробників продуктів харчування (UFMA) за підтримки Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO). Програма SIPPO ініційована Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах співробітництва у сфері економічного розвитку.
Дослідження охоплює:
- Економічну та демографічну ситуацію
- Особливості споживання
- Зовнішню торгівлю (обсяги імпорту США з України та світу, найбільші країни-постачальниці)
- Імпортні тарифи
- Внутрішній ринок (обсяги роздрібного ринку, тренди, частки брендів та канали продажів)
- Перелік профільних асоціацій
Для кого?
Експортерів харчової продукції, які планують відкривати для себе американський ринок, виробників харчової продукції України, представників галузі, які займаються дистрибуцією або надають супровідні послуги, національних та міжнародних галузевих бізнес-об’єднань, представників державних органів, експертів, консультантів та інших зацікавлених сторін.
Серед спікерів:
Олексій Грушецький, заступник директора з просування експорту Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Руслана Римарська, Президентка Українського альянсу виробників харчових продуктів (UFMA)
Андрій Бліновський, менеджер з просування експорту Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO)
Ольга Гвоздьова, радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту