Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

BIOFACH 2026

My image

Стартував набір компаній для участі у найбільшій міжнародній виставці органічних харчових продуктів та напоїв BIOFACH 2026, що відбудеться 10–13 лютого 2026 року у виставковому центрі NürnbergMesse (Нюрнберг, Німеччина).

BIOFACH — головна міжнародна подія органічного сектору, яка щороку об’єднує тисячі виробників, дистриб’юторів, імпортерів, роздрібних мереж та інших професіоналів галузі.

 

Участь у межах Національного павільйону України надає експонентам можливість:

  • представлення продукції міжнародній аудиторії;

  • взяти участь у зустрічах із закордонними партнерами та закупівельниками;

  • ознайомитися з новими технологіями та трендами органічного сектора світу;

  • розширити контактну мережу та налагодити експортні зв'язки.

 

Переваги участі:

  • Часткове покриття виставкових витрат;

  • Обладнане робоче місце;

  • Інформаційна підтримка учасників, зокрема у розміщенні інформації про компанію на порталі BIOFACH 2026, висвітленні роботи Національного павільйону України та його експонентів);

  • Супровід та організаційна підтримка (залучення партнерів, супровід під час B2B-зустрічей тощо).

Критерії участі:

  • Підприємство має бути зареєстроване в Україні та вести господарську діяльність мінімум 2 роки на момент подання заявки.

  • Бути суб’єктом господарської діяльності, 50% власності якого належить громадянам України або юридичним особам, що зареєстровані в Україні.

  • Мати досвід та бути готовим експортувати продукцію з України (готовність забезпечити обсяги продукції, організувати логістику, зберігання, пакування та маркування продукції відповідно до вимог міжнародних замовників).

  • Наявність вебсайту й промоційних матеріалів англійською мовою.

  • Наявність англомовного співробітника / співробітниці (потенційного представника компанії на виставці) та готовність відрядити його / її до Німеччини на період роботи виставки, та який / яка братиме участь в організаційній роботі для участі у виставці (зокрема, у відповідних зустрічах / заходах до, під час та після виставки).

  • Готовність  покрити витрати на логістику, проживання, харчування / добові для представників компанії, логістику зразків продукції та оренду, обладнання (наприклад, холодильника), за потреби, а також співфінансування павільйона.

  • Відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків із російською федерацією, білоруссю та / або  ісламською республікою іран.

  • Мати чинний сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам міжнародних стандартів (ЄС/NOP/COR) у сфері органічного виробництва та/або обігу органічної продукції, продукція має статус «органічна.

  • Перевага надаватиметься компаніям, що підпадають під категорію малих і середніх підприємств (МСП)* та є виробниками / експортерами органічної продукції з високою доданою вартістю**.

  • Перевагу під час відбору надаватимуть виробникам / експортерам ягід та/або горіхів.

  • Перевагу під час відбору надаватимуть виробникам / експортерам, представник/ця яких взяв/ла участь у навчанні / тренінгах, організованих Проєктом UNIDO GQSP, як-от «Зменшення відмов на кордоні через відповідність маркуванню в секторі ягід та горіхів» (24, 26, 28 лютого 2025 р.), «Курс з відповідності та інтегрованих систем управління якістю харчових продуктів для виробників — Україна 2025» (16, 18, 20 червня 2025 р.), Halal (у процесі планування).


*МСП — суб’єкти малого та середнього підприємництва є юридичні особи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 250 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 50 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.


** Продукти з вищою доданою вартістю — це сільськогосподарська продукція, яка має загальну високу (або вищу) вартість завдяки залученню (а) більшої кількості праці в процесі виробництва (наприклад, «цінні культури», «дотримання вищих/суворіших стандартів виробництва») та/або (б) переробки (наприклад, «напівфабрикати» або «готові до вживання продукти»), та/або (в) маркетингових заходів (наприклад, «брендування», «цінова політика», «прямі поставки споживачам» тощо).

Після ретельної перевірки компаній на відповідність вищевказаним критеріям організатори формують перелік потенційних учасників та комунікують із ними для підтвердження участі або уточнення даних. За результатами обробленої інформації організатори, враховуючи коментарі представників партнерів, — програм технічної допомоги, які надають фінансову підтримку Національного стенда України, визначають експонентів та інформують їх щодо підтвердження участі у виставці BIOFACH 2026.

 

Контакти:

У разі виникнення запитань, звертайтеся до Любові Білобрух: +380938468069, exhibitions@uaberries.com

Як взяти участь?

Дедлайн подання заявок — 15 листопада 2025 року (включно).

Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.

Довідково:

Національний павільйон України на BIOFACH 2026 організовано Асоціацією «Ягідництво України», державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:

  • Дата:
    10 лютого 07:00 - 13 лютого 21:59
  • Тривалість:
    4 дні
  • Формат:
    Офлайн
  • Локація:
    Німеччина, Нюрнберг
  • Напрям:
    Виставка

Дедлайн приймання аплікаційних заявок:

15 листопада 2025 року

ЗареєструватисяДодати до календаря
Вам також можуть сподобатися
06.11-11.12
14:00 - 16:00
Україна
Лабораторія розвитку: прокачай свій соціальний бізнес
Сектори:
сектор послуг, меблева промисловість, харчова промисловість, парфумерно-косметична промисловість, легка промисловість, пакувальна промисловість, домашній декор
Додати до календаря
25-27.11
07:00 - 21:59
Польща
Надажин
GLOBAL FOOD Expo
Сектори:
харчова промисловість
Додати до календаря
18-20.11
07:00 - 21:59
Ізраїль
Тель-Авів
BAKE & CAKE
Сектори:
харчова промисловість
Додати до календаря